درز تصویر جدید از گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ

با رسیدن به فصل تابستان خبرهای ارائه شده در حوالی گلکسی نوت ۱۰ داغ تر از همیشه پیگیری شده و کاربران و کارشناسان مشتاقانه منتظر هستند تا با جدیدترین محصول سامسونگ ملاقات کنند. به دنبال این موضوع لحظاتی پیش تصاویری جدید از این گوشی هوشمند بزرگ به اینترنت راه پیدا کرد که نکته ای جالب را همراه خود داشت. اینگونه که از این تصاویر دیده می شود، به نظر می رسد که سرانجام سامسونگ تصمیم گرفته است که جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا را در این محصول حذف کند.

در این تصاویر جدید، گلکسی نوت ۱۰ درون یک قاب شیشه ای حضور داشته و به صورت کامل بخش بالایی و پایینی آن قابل مشاهده است. به این ترتیب با اطمینان می توان گفت که سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ به یک دوربین سه گانه مجهز شده است که بخش بالایی و چپ پنل پشتی حضور دارد. چیدمان این سیستم به صورت عمودی در نظر گرفته شده است که مشابه به آن چیزی است که در نوت ۹ نیز دیده بودیم. همچنین بنابر این این تصاویر در قسمت زیرین دستگاه پورت USB Type-C، اسپیکر تکی و حفره مخصوص قلم S Pen حضور دارند. از طرفی در بخش بالایی دستگاه نیز میکروفن گوشی دیده می شود، به این ترتیب گلکسی نوت ۱۰ بدون پورت خروجی صدا به دست کاربران خواهد رسید.

تا به این لحظه می دانیم که نسخه پایه از این گوشی به یک دوربین سه گانه مجهز شده است و پیش بینی های انجام شده نیز خبر از حضور یک سیستم دوربین چهارگانه در نسخه پرو نوت ۱۰ می دهند. هر دو مدل از این دستگاه دارای ناچ قطره ای برای قرار دادن دوربین سلفی بوده اند. هنوز اطلاعاتی در زمینه صفحه نمایش بکار رفته در دهمین نسل از نوت اشاره ای نشده است. همچنین به نظر می رسد که سامسونگ این گوشی غول پیکر را به شارژ سریع ۲۵ واتی تیز مجهز کند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *