تبلت های جدید مدیا پد M5 هواوی در دو سایز معرفی شد

هواوی در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا نسل جدید تبلت خود را با نام مدیاپد M5 رونمایی کرد. تبلت‌های جدید هواوی در دو نسخه با بهره‌گیری از نمایشگرهای ۸.۴ و ۱۰.۸ اینچی راهی بازار خواهند شد. هواوی اعلام کرده که تبلت خود را با استفاده از بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی طراحی کرده تا در دست گرفتن آن حس خوبی را در کاربران القا کند. لبه‌های فلزی از طریق شیشه‌ی ۲.۵D به نمایشگر متصل شده است.

مدیاپد هواویهر دو نسخه‌ی ۸.۴ و ۱۰.۸ اینچی دارای رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۶۰۰ پیکسل هستند. هواوی نسخه‌ی کوچک‌تر تبلت خود را از نظر مساحت نمایشگر به مساحت پنل جلو با آیپد مینی مقایسه کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط هواوی، نسبت نمایشگر به مساحت پنل جلوی نسخه‌ی ۸.۴ اینچی مدیاپد M5 نزدیک به ۸۲ درصد است، حال آنکه این عدد در مورد آیپد مینی ۴ اپل با نمایشگر ۷.۹ اینچی ۷۰ درصد است. هواوی اعلام کرده که برای محافظت از چشم کاربران در برابر تماشای نمایشگر تبلت، فناوری Eye Care را مورد استفاده قرار داده است.

مدیاپد M5 هواوی از وجود اسپیکر چهارگانه بهره می‌برد که علاوه بر آن یک تراشه‌ی اختصاصی نیز برای پردازش صدا روی آن تعبیه شده است. فناوری صدای مورد استفاده در این تبلت با کمک هارمن/کاردن توسعه یافته است.

هواوی اعلا کرده که باتری مورد استفاده در این تبلت قادر است تا به ترتیب در زمان پخش ممتد ویدیو، موسیقی و همچنین مطالعه‌ی کتاب ۱۲، ۵۶ و ۱۶ ساعت انرژی مورد نیاز را تامین کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *