حجم بازی Red Dead Redemption 2

کمپانی Rockstar Games

تقریباً ۲ هفته پیش شرکت Rockstar Games تولید کنندده ی بازی Red Dead Redemption 2، اعلام کرد که مقدار فضای حافظه خالی مورد نیاز جهت نصب این بازی، رقم برابر با ۱۰۵ گیگابایت است که حجم زیادی است. با این وجود جدیداً رپرتاژی نشر داده شده که درست بودن این مسئله را تکذیب می‌کند.

game

شایعات اخیر

یکی از کاربران انجمن پیج PSN Profiles فهرست همه ی تروفی های بازی Red Dead Redemption 2 را افشا کرد، ظاهراً این پروفایل به شیوه ای این بازی را قبل از موعد خریداری کرده و به گفته ایشان حجم این بازی تقریباً ۵۰ گیگابایت است، مسئله ای که با گفته Rockstar تمایز بسیاری دارد. این پروفایل همینطور افشا کرد که پنچ روز نخست این بازی ۳ گیگابایت حجم خواهد داشت، در حقیقت بایستی مدنظر داشته باشید که با آپدیت های گوناگونی که Rockstar جهت این بازی نشر داده است، حجم این game در درایو حافظه شما اضافه خواهد شد.

بعد از این که این پروفایل این مسئله را افشا کرد، پیج Rockstar Intel هم مدعی شد که رقم ۱۰۵ گیگابایت که قبلتر از سمت شرکت Rockstar اظهار شده بود، «رقم اغراق شده ای بوده است». به گفته این سایت، شرکت Rockstar این رقم را خاطرنشان کرده بود تا مطمئن شود که بازیکنان فضای خالی لازم جهت نصب این game و همینطور Updateهای آن را بر روی درایو کنسول خود داشته باشند. همین طور این پیج اظهار کرد که بین حجم فایل های Red Dead Redemption 2 در ورژن های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو، تمایز شایانی وجود ندارد.

کلام آخر

چه بسا هیچ کدام از مطلب هایی که در این پست به آن اشاره شد، مشخصاً رسمی نیستند، لذا رقم ۵۰ گیگابایت را تا هنگامی که رسماً تایید نشده، به عنوان حجم نهایی این بازی عظیم مدنظر نگیرید. به هر حال ما به زودی مطلع خواهیم شد که بازی Red Dead Redemption 2 چه مقدار حجم از درایو کنسول ها شما را خواهد گرفت، به دلیل این که این بازی روز ۴ آبان جهت کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نشر داده خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *