افزایش تعداد دستگاه های خودپرداز بیت کوین

رشد معاملات بیت کوین باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران به این صنعت علاقمند شوند و همین قضیه در رشد و گسترش صنعت بیت کوین نقش قابل توجهی داشته است. افزایش قیمت بیت کوین تا ۹۱۰۰ دلار نشانه رشد بالای این صنعت است. افت قیمت موجب شد که قیمت ارز بیت کوین دوباره به ۷۹۰۰ دلار برگردد.

البته در ۷۰ درصد بقیه مردم می توانند سایر ارزهای دیجیتال را دریافت کنند. ارز دیجیتال مونرو در حدود ۳/۱۲ درصد رشد داشته که نسبت به سایرین رشد چشمگیری داشته است. لایت کوین بعد از بیت کوین رشد خوبی داشته است. در حدود ۳۱۹۳ دستگاه به این ارز دیجیتال و ۲۱۷۷ دستگاه به اتریوم مربوط می شود.

۴/۲۲ درصد خودپردازها در اروپا و ۷/۷۳ درصد در آمریکای شمالی نصب شده اند. ۱/۲ درصد و ۲/۲ درصد به ترتیب به آمریکای لاتین و آسیا تعلق دارد. کشورهای کانادا، آمریکا، اتریش و بریتانیا مهم ترین کشورهایی هستند که خودپردازهای ارز دیجیتال در آن ها نصب شده است. ۱۹ دستگاه در قاره اقیانوسیه و ۸ دستگاه در قاره سیاه آفریقا کار گذاشته شده است.

کاربران می توانند با این دستگاه ها به راحتی با صرافی ها و سایر پلت فرم های دیجیتال کار کرده و حتی با این دستگاه ها در برخی فروشگاه لوازم مورد نظر خود را خریداری کنند. کاربران می توانند تنها در ۳/۳۸ درصد این خودپردازها، ارزهای دیجیتال خود را به فروش برسانند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *