رونمایی آنر از دو تبلت میان رده جدید

شرکت هوآوی در هند دو تبلت جدید معرفی کرده که کاربران هندی بزودی می توانند آنها را خریداری کنند. قدرت پردازنده در تبلت با صفحه نمایشی ۸ اینچی نسبت به ۱/۱۰ اینچی بیشتر است. یک تراشه کایرین ۷۱۰ قدرت این تبلت را تامین می کند. صفحه نمایش فول اچی دی بوده و تصاویر و ویدیوها با بالاترین کیفیت نمایش داده می شود. رم ۳ و ۴ گیگ برای تبلت آنر ۵ مشخص شده است.

حافظه داخلی دستگاه ۳۲ یا ۶۴ گیگ است. دوربین سلفی و اصلی تبلت آنر ۵، ۸ مگا پیکسل است. سیستم عامل دستگاه اندروید پای و رابط کاربری  Magic 2.0  است. تراشه کایرین ۶۵۹ در تبلت آنر ۵ ، ۱/۱۰ اینچی کار گذاشته شده و نسبت به پردازنده کایرین ۷۱۰ ضعیف تر است. حافظه داخلی دستگاه ۳۲ یا ۶۴ و رم نیز ۳ یا ۴ گیگ است و با این مقادیر حافظه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. صفحه نمایش فول اچ دی بوده و LCD است. سیستم عامل دستگاه اوریو و با رابط کاربری  EMUI 8.0 عرضه خواهد شد. به واقع این دستگاه تحت عنوان تبلت T5 در هند عرضه خواهد شد.

رنگ بدنه محصول آبی یخی است. تبلت آنر ۵ اینچی با ۳۲ گیگ حافظه داخلی و ۳ گیگ رم با قیمت ۲۲۵ دلار معرفی خواهد شد و نمونه دیگر آن با ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگ رم و با قیمت ۲۵۱ دلار عرضه خواهد شد. قیمت تبلت آنر ۱۰ اینچی، ۲۴۴ و ۲۷۵ دلار خواهد بود. این تبلت زیبا در ماه ژوئیه معرفی و عرضه خواهد شد.

این تبلت دو سیم کارته بوده  و سیم کارت نانو و میکرو را نیز می توان در آن ها استفاه کرد. ابعاد بدنه ۳/۱۵۱×۳/۷۶×۲/۸ میلی متر و وزن آن ۱۵۸ گرم است. نوع صفحه نمایش صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD, با ۱۶ میلیون رنگ است.

منع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *