آیپد پرو نسل جدید با دوربین سه گانه همراست

به گزارش وب سایت ژاپنی Macotakara که در مسائل مرتبط به اپل تمرکز دارد، آیپدهای نسل بعدی اپل دارای دوربین چندگانه هستند. طبق شایعاتی که این وب سایت  از طرف عرضه‌کنندگان در کشور چین دریافت کرده است، آیپد پروی نسل جدید احتمال دارد با لنز سه گانه در بازار عرضه شود.

این وبسایت سابقه‌ی خوبی در انتشار اینگونه شایعات داشته است و عموما اخباری که درباره‌ی اپل نشر داده درست بوده‌اند. اما باز هم بهتر است که یادمان باشد شایعات همیشه درست نیستند، پس آنچنان وقت خود را صرف تمرکز بر روی آن‌ها نکنید.

در این گزارش همچنین تصریح شد که تکرار بعدی آیپد معمولی که احتمالا افزایش صفحه نمایشی از ۹.۷ به ۱۰.۲ اینچی خواهد داشت نیز مانند شایعاتی که برای iphone 11R به وجود آمده بود، حاوی دو دوربین خواهد بود.

در حال حاضر کلیه مدل‌های فعلی آیپد شامل یک دوربین ‌می‌باشند و در کل عکس برداری با تبلت‌ها آنقدر هم امری محبوب نیست و طرفداران زیادی ندارد. بنابراین، پرش نسل جدید آیپد پرو از دوربین تک لنزی به لنزهای سه گانه تکان دهنده خواهد بود.

با این حال وجود لنزهای سه گانه می تواند باعث بهبود بخشیدن و فعال شدن ویژگی هایی از جمله حالت پرتره و استفاده از برنامه‌ها و نرم افزارهای واقعیت افزوده شود. از آنجایی که اپل در سال‌های اخیر به واقعیت افزوده توجه بیشتری نشان داده، مشخص نیست که تصمیم داشته باشد سخت افزار آیپدهایش را برای اینگونه از تجربیات نیز ارتقاء دهد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *