ایسوس و انویدیا از سریعترین لپ تاپ جهان در ایفا ۲۰۱۹ رونمایی کردند

شرکت ایسوس در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ از لپ تاپ جدید Proart Studiobook One رونمایی کرد. نوت بوکی که برای نخستین بار در آن تراشه گرافیکی بسیار قدرتمند Quadro RTX 6000 انویدیا تعبیه شده و باید آن را یک لپ تاپ ورک استیشنی محسوب کرد.

این نخستین باری است Quadro RTX 6000 در یک لپ تاپ جای می گیرد. ایسوس نیز پیش قدم شده و آن را سریعتر از دیگر رقبا برای اولین بار در Proart Studiobook One جای داده است. البته شرکت ایسوس چندین لپ تاپ ورک استیشنی از خانواده Proart Studiobook را معرفی کرد که هر یک ویژگی های بزرگی دارند.

درباره تراشه گرافیکی Quadro RTX 6000 انویدیا باید بیان داشت این چیپ گرافیکی دارای حافظه ویدئویی ۲۴ گیگابایتی بوده و افراد قادر به ویرایش فیلم ۸K در آن هستند. با پشتیبانی از فناوری real-time ray tracing سری کارت های RTX، این تراشه بسیار حرفه ای است. انویدیا تایید کرد که تراشه Quadro RTX 6000 در لپ تاپ Proart Studiobook One ایسوس جای خواهد گرفت و حتی این نوت بوک از فناوری Max-Q برای کاهش ضخامت بهره می برد.

گذشته از گرافیک، Proart Studiobook One ایسوس دارای صفحه نمایش ۴K با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از استاندارد Adobe RGB با دقت رنگی کامل است. متاسفانه ایسوس تاریخ عرضه و قیمت Proart Studiobook One را مشخص نکرد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • ایسوس و انویدیا از سریعترین لپ تاپ جهان در ایفا ۲۰۱۹ رونمایی کردند