طراحی جدید کمپانی Huawei

کمپانی Huawei

کمپانی Huawei جهت خروجی صدای موبایل های خود دست به طراحی روزنه‌‌ ای زده است. در این مدل حسگر اثر انگشت زیر دوربین در پشت گوشی قرار دارد. Huawei بر طبق طرحی که ثبت شده، مدنظر دارد یک روزنه جهت خروجی صدای گوشی ایجاد کند. این اتفاق جذابی است، زیرا انتظارها این بود که روزنه‌ ها جهت دوربین جلو استفاده شوند (مثل طراحی Infinity-O کمپانی سامسونگ و آزمایش بر روی گوشی گلکسی A8s).

هواوی

طراحی جدید Huawei

در واقع، این ابداع به هیچگونه اشاره ای به دوربین جلو نکرده است. در طراحی هواوی که در ماه جولای منتشر شد، یک دوربین در یک حفره و یک خروجی برروی قاب بالای آن نشان داده شد. آن طراحی همینطور یک حسگر اثر انگشت برروی LCD در نظر گرفته است، در حالی که به نظر می آید این خلاقیت زیر دوربین در پشت گوشی قرار گیرد. Huawei طرح های گوناگونی را دقیقاً بررسی می‌ کند.

براساس رپرتاژ رسانه‌ های کره ای، Huawei در حال کار برروی طراحی های عجیب و غریب موبایل های هوشمند است که به شکل بالقوه قادر است به دوره ناچ‌ ها پایان دهد. ولی در این کار بیش از اندازه هیجان زده نمی‌شود، زیرا آن چه در ادامه اتفاق می افتد قادر است حتی بدتر باشد. این طراحی یک بخشی از نمایشگر را به دوربین اختصاص می دهد و در این حالت دوربین کوچک‌ تر و به وسیله ی صفحه نمایش از همه سمت محصور شده است. مهندسان می‌خواهند آن را از بالای قاب بیرون بیاورند تا بتوانند صفحه نمایش را اندکی بزرگ‌ تر و ناچ‌ ها را از بین ببرند.

علت این طراحی

در هر صورت، چرا چنین تکاپوی زیادی جهت خروجی صدا انجام می‌دهند؟ برخی از تلفن ها (مثل شیائومی Mi Mix) تلاش کردند از یک اسپیکر پیزوالکتریک جهت قرار دادن خروجی صدا در پشت صفحه استفاده کنند. با این وجود، کیفیت صدا خیلی ضعیف بود. یک شبکه متناسب، صدای برتری را ارائه می دهد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *