هوآوی Y9 2019 رسما معرفی شد

هواوی Y9 2019

هواوی Y9 2019 به طور رسمی رونمایی شد. این گوشی مجهز به دو دوربین در پنل عقب و دو دوربین سلفی است و از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با نسبت صفحه نمایش ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد. هواوی به‌تازگی گوشی هوشمند زیبا و باکیفیتی به نام هواوی Y9 2019 را رونمایی کرده است که اولین تصاویر از این گوشی و مشخصات آن در هفته گذشته منتشر شده بود. با توجه به گزارش‌های قبلی به‌نظر می‌رسد که این گوشی در چین با نام Huawei Enjoy 9 پلاس عرضه شود اما در بقیه کشورهای دیگر، با نام هواوی Y9 2019 به بازار خواهد آمد.

هواوی

قابلیت ها

از آنجا که کمپانی هواوی با بریدگی بالای نمایشگر بیگانه نیست، بنابراین جای تعجب نیست که هواوی Y9 2019 را با بریدگی بالای نمایشگر ببینیم. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۲۳۴۰ * ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت صفحه نمایش ۱۹.۵:۹ است. قابل ذکر است که هواوی Y9 2019 توسط یک پردازنده میان‌رده کرین ۷۱۰ پردازش می‌شود. این گوشی ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی، تعداد دوربین‌های آن است. این گوشی مجهز به چهار دوربین است که دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در پنل عقب آن تعبیه شده است و دو دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی آن مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در هر دو دوربین تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده شده است. گفتنی است این گوشی مجهز به یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و اندروید Oreo 8.1 را به صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند.

در مراسم رونمایی رسمی از این گوشی اعلام شد که هواوی Y9 2019 مجهز به تکنولوژی شناسایی اثرانگشت ۴.۰ است که کاربر قادر خواهد بود تنها در ۰.۳ ثانیه گوشی را به‌وسیله اثرانگشت خود، آنلاک کند. گفتنی است سنسور اثر انگشت این گوشی در پنل عقب و زیر دوربین دوگانه تعبیه شده است.

تاریخ عرضه و قیمت هواوی Y9 2019

هواوی اظهار می‌کند که هواوی Y9 2019 به‌واسطه بهره‌‎مندی از رنگ‌بندی‌های متنوع و تجربه بازی و سرگرمی خوب، می‌تواند برای گیمرها مناسب باشد. گفتنی است تاریخ دقیق عرضه این گوشی در بازار و قیمت نهایی آن هنوز نامشخص است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *