بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass مشخص شد

به نظر می‌رسد شگفتی‌های مایکروسافت درباره سرویس Xbox Game Pass قرار نیست تمام شود. بازی‌های جدید ماه مارچ مشخص شد. با بروز نیوز همراه باشید.

با شروع ماه مارچ، فصل داغ بازی‌های ویدئویی نیز آغاز می‌شود. از جمله بازی بزرگی که قرار است در این ماه منتشر شود بازی Ori and the Will of the Wisps است. اثری که طراحی هنری بی‌نظیری دارد و می‌تواند هر مخاطبی جذب خود کند.

مایکروسافت با انتشار لیست جدیدی از بازی‌هایی که قرار است در ماه مارچ به سرویس Xbox Game Pass اضافه شود؛ به صورت رسمی اعلام کرد بازی Ori and the Will of the Wisps همزمان با انتشار جهانی، روی سرویس  Xbox Game Pass نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Ori and the Will of Wisps برای عرضه در تاریخ ۲۱ اسفند (۱۱ مارچ)  برنامه ریزی شده است و حال با توجه به اعلام مایکروسافت می‌توانید این بازی زیبا و جذاب را هم از روی سرویس Xbox Game Pas و هم به صورت فیزیکی-دیجیتالی دریافت و تجربه کنید.

در ادامه بازی‌هایی ماه مارچ می‌توان به بازی NBA 2K20 اشاره کرد. به نحوی می‌توان گفت که بازی NBA 2K20 تنها بازی استاندارد شبیه‌سازی ورزش بسکتبال در صنعت بازی‌های ویدئویی است که چندی پیش منتشر شد. البته بازی NBA 2K20 تنها برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass روی کنسول ایکس‌باکس وان از تاریخ ۱۵ اسنفد (۵ مارچ) دردسترس قرار می‌گیرد.

سرویس Xbox Game Pass

عناوین دیگری نیز به سرویس مایکروسافت اضافه خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به: بازی Train Sim World 2020، بازی Pikuniku، بازی The Lord of the Rings: Adventure Card Game و بازی Mother Russia Bleeds اشاره کرد.

همچنین چند بازی نیز سرویس Xbox Game Pass را ترک خواهند کرد. از جمله آن‌ها می‌توان به: بازی Deus Ex: Mankind Divided، بازی Lichtspeer Double Speer Edition، بازی Shenmue، بازی Shenmue 2 و بازی Thimbleweed Park اشاره کرد. البته عناوین یاد شده را می‌توانید با تخفیف ۲۰ درصدی پیش از حذف‌ خریداری کنید.

بازی‌های ماه مارچ

  • NBA 2K20 (15 اسفند)
  • Pikuniku (15 اسفند)
  • Ori and the Will of the Wisps (21 اسفند)
  • Train Sim World 2020 (22 اسفند)

بازی‌های ماه مارچ رایانه شخصی

  • Ori and the Will of the Wisps (21 اسفند)
  • Pikuniku
  • Train Sim World 2020
  • The Lord of the Rings: Adventure Card Game
  • Mother Russia Bleeds

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *