احتمال انتشار نسخه رایگان بازی Anthem

بر اساس گزارشات وب سایت MMOGFails  از منابع ناشناخته احتمال عرضه نسخه رایگان بازی Anthem  در آینده‌ای نزدیک وجود دارد. قبل از اینکه کمپانی الکترونیک آرتز، بازی Anthem  را عرضه کند خیلی از کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های این کمپانی معتقد بودند که این بازی، یکی از بهترین بازی‌های این کمپانی است که پس از عرضه همه را شگفت‌زده خواهد کرد اما تمامی این احتمالات مانند یک خواب بود چراکه پس از عرضه بازی Anthem  گیمرها و کاربرانی که منتظر عرضه آن بودند متوجه شدند این بازی از مشکلات زیادی برخوردار است. بیشترین مشکلات این بازی در بخش گیم‌پلی آن بود علاوه‌براین محتویات بازی Anthem  آنطور که از آن انتظار می‌رفت کافی نبودند. تمامی این مشکلات موجب شد تا بازی Anthem  به جای تبدیل شدن به یکی دیگر از بهترین آثار کمپانی الکترونیک آرتز به یکی از ناامیدکننده‌ترین بازی‌های سال تبدیل شود.

البته استودیو بایوور زحمات زیادی برای بازی Anthem  کشید تا بتواند مشکلات و مسائل آن را برطرف نماید اما بازیکنان دیگر از این بازی که ذوق آن‌ها را کور کرده بود استقبال نکردند و آن را کنار گذاشتند.

اما مثل اینکه کمپانی الکترونیک آرتز قصد ندارد بیخیال این بازی شود چراکه به تازگی با همکاری استودیو بایوور به دنبال احیای این بازی است و هر کاری می‌کند تا مجددا بازیکنان را به سمت آن بکشد چراکه به تازگی تخفیف‌های وسوسه‌انگیزی را برای بازی Anthem  قائل شده تا بازیکنان آن را خریداری کنند.

وب سایت MMOGFails  گزارشی را از منابع ناشناخته منتشر کرده که نشان می‌دهد احتمال اینکه نسخه رایگان بازی Anthem  در آینده عرضه شود وجود دارد. البته این گزارش هنوز توسط الکترونیک آرتز تایید نشده اما از آن‌جایی که این بازی همه بازیکنان را ناامید و از خود دور کرد بدیهی است که نسخه رایگان آن عرضه شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *