آیا آیفون های نسل جدید گرانتر خواهند بود؟

نسل بعدی آیفون ۱۰ چه قیمتی خواهد داشت؟

قیمت بالای آیفون اکس باعث تردید بسیاری از کاربران و طرفداران اپل برای خرید این محصول شد، علرغم قابلیت های جدید و منحصر به فرد این تلفن همراه هوشمند که باعث جذب کاربران بسیاری شد موردی که ذکر کردیم باعث شد همه آنهایی که مایل به خرید این تلفن همراه بودنداز این کار منصرف شوند.
چندی پیش شایعاتی منتشر شد که اپل قصد دارد تولید آیفون ۱۰ را متوقف و آیفون جدیدی مانند آیفون ۱۰ اما با قیمتی معقول تر روانه بازار کند. اما گویا در آخرین خبری که منتشر شده است قیمت آیفون های جدید چندان ارزان هم نخواهد بود.

در حال حاضر آیفون ۱۰ با ۶۴ گیگابایت حافظه به قیمت ۹۹۹ دلار عرضه می‌شود و نسخه رده‌ بالا پرچم‌دار بدون حاشیه اپل بیشتر از ۱۱۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

انتظار می رود امسال در کنفرسان سالانه اپل سه مدل آیفون جدید با صفحه نمایش های ۶.۵ اینچ و ۶.۱ اینچ و مدل دیگری با صفحه نمایش ۵.۸ معرفی خواهد شوند، مدل ۶.۵ اینچ که دارای پنل OLED خواهد بود دارای قیمت ۱۱۰۰ دلار خواهد بود. مدل ۵.۸ اینچی هم دارای پنل OLED و مشابه آیفون ایکس می باشد.  تنها یک مدل دارای صفحه نمایشی از نوع LCD خواهد بود که انتظار می رود این مدل قیمت کمتری هم داشته باشد.

با معرفی آیفون های جدید قیمت آیفون SE که حدود ۳۴۹ دلار قیمت دارد به ۳۰۰ دلار کاهش پیدا می کند.

اما مثل همیشه باید تا زمان معرفی و قیمت گذاری محصولات جدید اپل صبر کنیم تا اخبار و شایعاتی که تا پیش از این مراسم شنیده ایم با توجه به معرفی رسم شرکت اپل مقایسه کنیم و ببینیم تا چه حد این اخبار درست بوده اند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *