قابلیت های جدید پینترست

شبکه های اجتماعی اینستاگرام و پینترست

این روزها شبکه‌ های اجتماعی تصویری، مثل اینستاگرام و پینترست معروفیت بسیاری پیدا کرده‌ اند. اگرچه ماهیت کاربری هر دو شبکه یکی است ولی کاربران اینستاگرام بیشتر هستند و پینترست هم برای به دست آوردن محبوبیت بیشتر به دنبال خصوصیت های نوینی است.

پینترست

تاریخچه پینترست

پینترست در سال ۲۰۱۰ کار خود را به عنوان شبکه اجتماعی تصویر محور شروع کرد. در حال حاضر تعداد کاربران این شبکه از ۲۰۰ میلیون رد می‌ کند و در این میان کمپانی پشتیبان این شبکه در سعی دارد با اضافه کردن خصوصیت های بهتر، آن را جذاب تر و دوست داشتنی تر از پیش سازد.

ویژگی های جدید پینترست

در مارس سال جاری پینترست فید دوستان را راه اندازی کرد که قسمت اختصاصی به حساب می آید و شما قادر بودید به وسیله ی آن پست‌ های دیگران را دنبال کنید. در حال حاضر پینترست این فید را دوباره طراحی کرده و با از میان رفتن تصویرهای کاشی شده، ستون‌ های ساده‌ تری را می‌ توان رویت کرد. این مدل طراحی فید را قبل تر در اینستاگرام شاهد بودیم و ولو در ستون‌ های افقی پینترست، حساب‌ های کاربری را جهت Follow کردن به شما توصیه می کند.

به غیر از تغییر در طراحی، فیدهای دوره‌ ای همچنان به مثل روش پیشین هستند که به شکل کم یا زیاد عمل می‌ کنند. شما با کلیک کردن برروی کلید قرمز رنگ Save زیر تصویرها، قادرید آن‌ ها را در صفحه‌ ای ذخیره کنید یا با کلیلک کردن برروی تصویر، به صفحه مربوط انتقال یابید. پینترست با این توانایی پست‌ ها را به شکل منظم و تک به تک نمایش می‌ گذارد که باعث خواهد شد اشخاص مانند اینستاگرام شاهد پست دیگر کاربران باشند و در صورت نیاز فرد مورد نظر را Follow کنند. چنانچه شما هم از کاربران پینترست هستید می‌ توانید هم اکنون با Update آن به این خصوصیت دست پیدا کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *