دستاورد نوین فولکس واگن

فولکس‌ واگن

جدیداً، فولکس‌ واگن چراغ‌ های جلو و عقب را از یک ماشین نامعلومش به اجرا گذاشته است. چراغ‌ هایی که به غیر از روشن کردن دید راننده در جاده‌ ها و با تلفیق سطح هایی که اسمش را می شود قابلیت گذاشت، قادر است مسئولیت ایمنی خودرو را هم به‌ اندازه قابلیت های خود برعهده گیرد.

به رپرتاژ تیتر امروز، ارتقاء به سمت جلوی چراغ‌ های ماشین ها هرروزه اغلب از دیروز به چشم آمده و به همین دلیل هم، کمپانی فولکس‌ واگن مشغول کار برروی چراغ های ماشینی به‌ اصطلاح واکنشی LED است که ورژن بعدی چراغ‌های این شرکت را تشکیل خواهند داد.

عکسهایی که از چراغ‌ های عقب این فولکس‌ واگن نامعلوم رویت می‌کنید، با طراحی و گرافیک چراغ‌ های هیچ کدارم از مدل‌ های موجود در خط تولید فولکس‌ واگن منطبق نیست، ولی عکس زیر مربوط به خودروی تیگوان شاسی‌ بلند بوده که این چراغ‌ ها هم با طرح نوین این کمپانی جور درنمی‌آیند، ولی امکان دارد این چراغ‌ های جذاب نظیر را در نوین ترین مدل گلف ۲۰۲۰ بتوان دید.

خودرو

قابلیت

لذا چه گلف نوین این چراغ‌ ها را به تن کند یا نه، این چراغ‌ های ورژن بعدی فولکس‌ واگن درراه‌اند، ولی مقصود از چراغ‌ های واکنشی چیست؟ به صورت خلاصه می شود گفت که تعداد ۳۰,۰۰۰ نقطه نورانی متمایز به همراه چراغ‌ های LED قدرتمند داخل این طراحی جای گرفته تا قادر باشد به غیر از مسئولیت کلیشه‌ ای روشن کردن سطوح جاده، تصویرهای گرافیکی را هم از خود به اجرا بگذارد. از سمت دیگر، چراغ‌ های عقب LED می‌توانند در شرایط ویژه، به راننده های دیگر علامت هایی را نشان داده و یا موقع پارک کردن هم، خطوط پارکینگ را برروی زمین شبیه‌ سازی کنند. این تکنولوژی ازجمله نوآوری‌ هایی است که در راستای توسعه ی ماشین های خودران و ارتباط ماشین با ماشین و ماشین با زیرساخت های شهر استفاده می شود.

تاریخ عرضه

فولکس‌ واگن همچنان اطلاعاتی درباره ی تاریخ ارائه ی این چراغ‌ ها برروی یک خودرو و همینطور اسمی از یک خودروی نامعلوم نبرده است، ولی هرچه که است، این تکنولوژی جذابیت بسیاری به صنعت ماشین سازی خواهد بخشید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *