بروز رسانی جدید به نرم افزار اینستاگرام قابلیت تایپ را اضافه کرد

در آخرین بروز رسانی اینستاگرام شما می توانید تنها از متن در استوری خود استفاده کنید. اینستاگرام این قابلیت جدید را Type(تایپ) نامگذاری کرده است.

این قابلیت فراتر از قرار دادن متن به تنهایی است و موارد دیگری را هم به این مجموعه اضافه می کند. برای فعال کردن این قابلیت به قسمت استوری رفته و در قسمت “Normal” زیر دکمه ضبط “Type” (تایپ) را ببینید. سپس می توانید به سادگی بر روی گزینه “Type” ضربه بزنید تا برای پست خود آنچه را که میخواهید بنویسید. پست خود را با انواع زمینه های رنگی، همراه با گزینه های مختلف برای فونت ها و اندازه ها سفارشی کنید، کلمات یا عبارات خاص خود را در پست برجسته کنید، همچنین گزینه اضافه کردن یک عکس به پس زمینه در این حالت وجود دارد. می توانید متن را به هر عکس یا پست ویدیویی اضافه کنید، فونت های جدید هم به اینستاگرام اضافه شد که در حالت تایپ  قابل استفاده است. همانند پست های معمولی در قسمت استوری، پست ها در حالت تایپ هم  بعد از گذشت ۲۴ ساعت ناپدید می شوند. شما می توانید نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید را در فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود کنید | لینک مستقیم اپلیکیشن اینستاگرام در Google Play

چند روز قبل نیز نرم افزار اینستاگرام بروز رسانی جدیدی برای قسمت استوری ارائه داده بود که قابلیت قرار دادن استیکر های Gif را به این نرم افزار محبوب اضافه می کرد. توسعه دهندگان این نرم افزار نشان داده اند که برای رفع نیاز های مخاطبان خود ارزش زیادی قائل هستند و با پشتیبانی مناسب و ارائه بروز رسانی های پی در پی خود هر بار قابلیت های جدید را وارد چرخه این نرم افزار می کنند. امیدواریم سایر نرم افزار های اجتماعی نیز از این حرکت مثبت توسعه دهندگان اینستاگرام در توسعه نرم افزار های خود بهره ببرند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *