وایو فوکوس اچ تی سی(بخش دوم)

تست این دستگاه توسط کارمند اچ تی سی

در ویدیو نشر داده شده به وسیله ی مدیریت اچ تی سی چین، آلوین وانگ گریلین یکی از کارمندهای قد بلند این کمپنی مشغول انجام بازی Beat Saber می‌ باشد. با در نظر گرفتن حرکت‌ های خیلی بلند این فرد می شود دید که دسته‌ های نوین هدست هوشمند HTC، به حرکات او خیلی عالی واکنش نشان می‌ دهند. چنانچه تمایل ما اغلب بر این بود که این ویدئو و همین طور واکنش کنترلرهای نوین را در هنگامی که به سخت افزار کمی فشار وارد شده است، جهت نمونه در روبه رو شدن با یک آهنگ سریعتر مشاهده می‌ کردیم.

اچ تی سی

ویژگی ها

به هر علتی، آلوین وانگ گریلین و شرکت HTC چگونگی کارکرد دسته های ۶DoF هدست‌ های هوشمند وایو فوکوس را به شکل شفاف بیان نکردند. همه ی چیزی که از این دسته‌ ها قابل رویت است، وجود یک حلقه در بالای هر کنترلر و همین طور افزودن یک برآمدگی در بالای پیکر اصلی هدست است که شاید جهت اطمینان از بیشینه ی پوشش جهت ردیابی هر ۲دسته می‌ باشد.

کلام آخر

نیاز به ذکر است که این کیت تنها جهت بهره بردن ارتقاء دهندگان وایو فوکوس می‌ باشد. به شکل کلی معلوم نیست که در آخر این کیت به کاربران  می‌رسد یا خیر و آیا کاربران هم می توانند تا وایو فوکوس‌ های خود را با این دسته‌ های نوین به روزرسانی کنند؟ ولو چنانچه اینگونه باشد، بایستی در نظر گرفت که ورژن تجاری این دستاورد طراحی جداگانه‌ ای در قیاس به محصول ارائه شده در این کنفرانس دارد. صرف نظر از این مورد، این پیشرفت نشانه عالی جهت آینده وایو فوکوس و همین طور دستگاه‌ های مشابه آن است که از دسته ۶DoF استفاده می‌ کنند.

تا به حال، وایو فوکوس فقط در چین در دسترس بوده ولی شنیده‌ ها حاکی از این است که این کمپانی در حال صحبت با مشتریان تجاری در ژاپن جهت فروش و رونمایی از این هدست واقعیت مجازی در تاریخ ۸ آبان می‌ باشد. ولی در آخر چنانچه همه ی این برنامه ریزی‌ ها خوب جلو برود، کمپانی اچ تی سی بایستی جهت پیدا کردن مشتریان بین المللی تلاش‌ های بیشتری از خود نشان دهد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *