السی فیشر در انیمیشن جذاب The Addams Family

السی فیشر

السی فیشر ستاره‌ی فیلم Eighth Grade در انیمیشن نوین استودیوی MGM یعنی The Addams Family حضور خواهد داشت. فیشر واپسین فردی است که به گروه ستارگان اصلی فیلم ملحق شد تا شخصیت های تاریک، بامزه و دوست داشتنی خانواده ی آدامز را صداگذاری کنند.

بازیگر

The Addams Family

داستان The Addams Family که شخصیت های آن به وسیله ی کارتونیست، چارلز آدامز، در دهه ۱۹۳۰ آفریده شدند، در پی این سال ها تحول بسیار زیادی کردند و ورژن های متعددی از آن تولید شده است، از سریال کارتونی گرفته تا فیلم لایو اکشن. احتمالا به یادماندنی ترین بازسازی این داستان، فیلم کمدی و ترسناکی باشد که در سال ۱۹۹۱ با بازی رائول خولیا، آنجلیکا هاستون، کریستینا ریچی و کریستوفر لوید اکران شد. مدتی است که تحولاتی در داستان The Addams Family در حال اعمال است ولی ساخت ورژن انیمیشنی آن، از اکتبر سال قبل شروع شده است.

هالیوود ریپورتر خبر حضور السی فیشر را خبر داد. این بازیگر جوان صداپیشگی شخصیت پارکر نیدلر، دختر مارگاو نیدلر، رقیب همیشگی خانواده‌ی آدامز، را برعهده دارد. السی فیشر پس از بازی در فیلم کمدی Eighth Grade به کارگردانی بو برنام، به یکباره تبدیل به ستاره شد و ولو بعضی منتقدین این فیلم را یکی از بهترین های سال معرفی کردند. او کار خود را با صداپیشگی شخصیت آگنس در مجموعه Despicable Me شروع کرد. اکنون او با ملحق شدن به پروژه The Addams Family، یک کار کمدی دیگر به رزومه ی خود افزود.

صداگذاران این انیمیشن

فیشر به دسته ای از ستارگان بااستعداد ملحق شده است. اسکار آیزاک برگزیده شده است تا صداگذاری بزرگ خانواده‌ی آدامز «گومز آدامز» را انجام دهد، در حالی که چارلیز ترون نقش همسر وی «مورتیشا آدامز» را برعهده دارد. کلویی گریس مورتز در نقش دختر خانواده «ونزدی آدامز» و فین ولف هارد، پسر خانواده «پاگزلی آدامز» را برعهده خواهند داشت. نیک کرول، بتی میدلر و آلیسون جنی هم جزء صداگذاران اصلی هستند. کارگردان انیمیشن Sausage Party، کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارد. انیمشین The Addams Family جهت نمایش در اکتبر سال۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است و در آن ما داستان زندگی خانواده آدامز را خواهیم دید، خانواده‌ای بزرگ که در حال دست و پنجه نرم کردن با مجری حیله گر برنامه ای تلویزیونی هستند که تلاش در مداخله در زندگی آن ها را دارد.

با این نقش فیشر به عنوان پارکر نیدلر، او یک کارنامه کاری تماما کمدی برای خود ساخته است. فیشر به دلیل بازی طبیعی و ویژه در نقش کایلا در فیلم Eighth Grade مورد تقدیر منتقدان قرار گرفت. بازی ای که او در آن قادر بود به خوبی عصبانیت، اضطراب و رفتارهای غیر عادی نقشش را به اجرا بگذارد، کاری که در میان بزرگسالان نیز تنها تعداد اندکی قادر به انجام آن هستند.

بعد از The Addams Family اسم فیشر اغلب بر سر زبان ها خواهد افتاد. چیزی که صددرصد است این است که فیشر با داشتن تنها ۱۵سال سن، آینده کاری بی نظیری در پیش دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *