گوشی هوشمند جدید بلک بری در راه است

شرکت بلک بری اگرچه در دهه قبل یکی از برندهای بزرگ صنعت تلفن هوشمند محسوب می شد اما در دهه جاری نتوانست به فروش بالایی دست پیدا کرده و برند خود را زنده نگه دارد. در این بین طی سال های گذشته با TCL همکاری کرده تا تولید محصولات خود را برعهده این شرکت چینی قرار دهد.

البته بلک بری همکاری با TCL را ادامه می دهد و این دو شرکت با برند بلک بری به تولید اسمارتفون اندرویدی می پردازند. در چند سال گذشته گوشی های هوشمند اندرویدی متعددی با برند بلک بری عرضه شده و حال به نظر می رسد مدل جدیدی در راه است. آخرین گزارش ها نشان می دهند که شرکت کانادایی روی توسعه یک مدل جدید به اسم رمز Monet مشغول کار است. مدلی که احتمالا اندرویدی است و جزئیات دقیقی درباره آن وجود ندارد تا اظهار نظری کرد.

بلک بری Monet محصول جدید کانادایی ها

این دیوایس با شماره مدل BBJ100 آشکار شده و قرار است در دو مدل تک و دو سیم کارت راهی بازار شود. مشخص نیست آیا Monet یک اسمارتفون پرچمدار است یا در دسته میان رده‌ها قرار می گیرد. همانطور که می دانید در همکاری میان TCL و بلک بری تمامی گوشی های هوشمند معرفی شده میان رده بودند و خبری از پرچمدار نبود. بنابراین پیش بینی می شود باری دیگر شرکت کانادایی به مدل میان رده روی آورد.

در سال ۲۰۱۸ بلک بری دو مدل گوشی هوشمند Evolve X و Evolve را روانه بازار کرده و وقت آن رسیده تا سال ۲۰۱۹ نیز مدل های جدیدی را مشاهده کنیم.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *