رنو تلیسمان ۲۰۲۰ با تغییراتی نسبتا محسوس معرفی شد

نمایشگاه خودرو ژنو همانند MWC 2020 به دلیل عدم شیوع بیماری کرونا لغو شد و در این بین شرکت‌های خودروساز محصولاتشان را پیش از این رویداد کم کم معرفی می‌کند. یکی از این برندها رنوست که از تلیسمان ۲۰۲۰ رونمایی کرد. با بروزنیوز همراه باشید.

تلیسمان ۲۰۲۰ در نگاه اول شباهت کاملی با مدل پیشین دارد و به سادگی نمی‌توان متوجه تغییرات به وجود آمده شد. بلکه باید تصویر این مدل را در کنار مدل قبل قرار دهید تا دقیقا از تغییر انجام گرفته جویا شوید.

رنو همیشه محصولاتش را در چند مدل معرفی می‌کند و در این بین تلیسمان ۲۰۲۰ در دو نسخه سدان و واگنی رونمایی شد. در طراحی این نسل تلیسمان تغییرات اندک بوده و با بررسی که روی تصاویر آن می‌توان داشت باید بیان کرد که جلوپنجره، چراغ جلو، عقب همگی نسبتا بهبودیافتند.

تلیسمان ۲۰۲۰ رنو زیباتر از همیشه

بخصوص اینکه چراغ جلو از نوع ماتریسی LED بوده و عقب نیز از نوع LED محسوب می‌شود. مشتریان می‌توانند خودرو را در رنگ  Baltic Grey ،Vintage Red و Highland Grey  سفارش دهند. رینگ این خودرو ۱۷ تا ۱۹ اینچی بوده و در داخل کابین نیز بهبودی نسبی حاصل شده است.

از جمله آنها باید به قابلیت شارژ بی سیم جدید اشاره کرد. در داخل اتاق یک صفحه نمایش دیجیتالی ۱۰ اینچی برای سرعت سنج در نظر گرفته شد  و سیستم سرگرمی آن دارای نمایشگر لمسی ۹.۳ اینچی با پشتیبانی اندروید اتو و اپل کارپلی است. مشتریان می‌توانند اتومبیل موردبحث را در تریم چرمی یا پارچه‌ای خریداری کنند.

در بخش فنی تلیسمان ۲۰۲۰ شامل یک پیشرانه ۱.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۱۵۸ اسب بخاری و یک موتور ۱.۸ لیتری چهارسیلندر ۲۲۲ اسب بخاری می‌شود. خودرو موردبحث با پیشرانه  دیزلی ۱.۷ لیتری و ۲.۰ لیتری هم عرضه می‌شود. نوع دیزلی بین ۱۱۷ تا ۱۵۸ اسب بخار قدرت دارند. رنو در نظر دارد تلیسمان ۲۰۲۰ را از ژوئن امسال راهی بازار اروپا کند و قیمت مشخص نشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *