بزودی قابلیت بازسازی و رنگ آمیزی تصاویری قدیمی در Photos شرکت گوگل

قابلیت های جدید Google Photos
بزودی قابلیت رنگ آمیزی تصاویر سیاه و سفید برای کاربران گوگل فوتوز فراهم می شود.
همانطور که میدانید اپلیکیشن گوگل فوتوز برای کاربران دستگاه های اندرویدی به صورت پیش فرض فعال می باشد و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست و امروزه بسیاری از افراد از Google Photos برای ذخیره کردن تصاویر خود استفاده میکنند. اما امروز در کنفرانس گوگل I/O 2018 اعلام نمود بزودی قرار است قابلیت های جالبی به این اپلیکیشن افزوده شود.

بنابر اعلام گوگل به تازگی قرار است در این اپلیکیشن از هوش مصنوعی استفاده بیشتری بشود بطور مثال این اپلیکیشن قادر است تصاویر سیاه و سفید را به تصاویر رنگی تبدیل کند به این صورت که شما با گوشی یا تبلت خود از یک تصویر سیاه و سفید عکس میگیرید و آن تصویر را به Google Photos می دهید و این نرم افزار بعد از مدت کوتاهی تصویر رنگ آمیزی شده را به شما تحویل می دهد.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتواند به این موضوع اشاره نمود که بطور مثال اگر شما تصویری را با گوشی خود بگیرید و تصویر گرفته شده روشنایی مناسبی نداشته باشد از طریق این اپلیکیشن می توانید روشنایی آن را تنظیم کنید یا اگر جهت تصویر درست نباشد از طریق این اپلیکیشن با انتخاب گزینه چرخش میتوانید جهت آن را تنظیم کنید.

همچنین این اپلیکیشن قادر است اسناد و مدارک را اسکن نماید و بطور خودکار آنها را به فایل PDF تبدیل می کند.

همچنین قابلیت دیگری که این اپلیکیشن دارد این است با استفاده از هوش مصنوعی قابلیت تشخیص چهره را دارد به این صورت که این اپلیکیشن می تواند افراد درون تصویر را شناسایی کند و با مخاطبان درون گوشی شما مطابقت می دهد و سپس تصویری که مربوط به آن شخص است را برای وی ارسال می کند.

در انتها باید گفت تمام کاربران سیستم عامل های اندروید و ios می توانند از اپلیکیشن Google Photos استفاده کنند اما هنوز زمان دقیق اضافه شدن این قابلیت ها به این اپلیکیشن اعلام نشده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *