شایعه: نسخه‌ی جدید سری Crash Bandicoot عنوانی مخصوص گوشی‌های هوشمند است

مجموعه‌ی Crash Bandicoot با انتشار Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Crash Bandicoot Team Racing Nitro-Fueled با قدرت بازگشته و در کنار تحسین منتقدین و بازی‌بازان، طرفداران جدیدی را نیز جذب خود کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه نیز منتشر خواهد شد ولی این بازی، عنوانی مخصوص گوشی‌های هوشمند است.

اینسایدرهایی به نام‌های جامپ باتن (Jump Button) و موتورا (Motwera) به تازگی پیامی را ارسال کردند و نسخه‌ی جدید سری Crash Bandicoot را عنوانی مخصوص گوشی‌های هوشمند خوانده‌اند که قرار است شما را به دویدن در نقشه‌ای بی‌پایان وادار کند. این بازی عنوانی مشابه با Temple Run خواهد بود که توسط استودیوی کندی کراش استودیو کینگ (Candy Crush Studio King)، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت اکتیویژن بلیزاد (Activision-Blizzard) خلق شده است. جامپ باتن در این خصوص اظهار داشت:

بازی Crash Bandicoot توسط من و موتروا معرفی شد. شما می‌توانید از هم‌اکنون برای دریافت این بازی ثبت نام کنید.

ما این بازی را از طریق جستجو در صفحه‌ی سایت Facebook یافتیم که با تبلیغاتی برزیلی همراه شده است.

به نظر می‌رسد که سود حاصل از بازی Call of Duty: Mobile سبب شده است که شرکت اکتیویژن دست به توسعه بازی Crash Bandicoot: Mobile بزند. آن‌ها به تازگی اعلام کرد‌ه‌اند که دستگاه‌های موبایل قرار است پلتفرم اصلی آن‌ها در آینده باشد. به هرحال بسیاری از طرفداران انتظار چنین نسخه‌ای را نداشتند و این نسخه تا حدودی نارضایتی‌هایی را به همراه داشته است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

5 دیدگاه در “شایعه: نسخه‌ی جدید سری Crash Bandicoot عنوانی مخصوص گوشی‌های هوشمند است

کراش فقط نسخه های پلی۱ و دیگر هیچ…

چند روزپیش داشتم CTR Nitro-Fueled رو کواپ میرفتم. واقعا که تمام خاطراتم قدیمم که میشستم با پسر داییام پلی میکردمش دوباره زنده شد.

۱

فقط کراش ۴ ماشینی بودش
بقیه اصلا حال نمیدادن!
راستی مهرداد وقت کردی برو به استیم یه سر بزن یه خبر جدید برات فرستادم (:cool:)

باشه الان چک میکنم.

سلام،ببخشید این بازی شایعه نیست و نام اصلی اش این است”crash bandicoot:on the run”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *