دلایل تمایل کاربران به سری ۱ Apple Watch

کمپانی اپل

با وجود آن که احیانا Apple Watchهای سری۴ هفته بعد معرفی خواهند شد، ولی به بیانیه یک منبع پژوهشی تقریبا ۹۰% از خریداران Apple Watch، سری اول این کالا را به سری۳ ترجیح می دهند.

مانند موبایل های هوشمند، نسل نوین ساعت های هوشمند هم خصوصیت ها و عملکردهای توسعه یافته تری را جهت کاربران به ارمغان می آورند. توسعه در خصوصیت ها به این معنی است که کاربر جهت ارتقای ساعت هوشمند خود وسوسه خواهد شد. ولی به نظر می‌آید این شیوه در مورد Apple Watchها صدق نمی‌ کند.

اپل

دلایل ارجحیت Apple Watch سری۱ به سری۳

برطبق گزارش منبع پژوهشی کانترپوینت، تقریبا ۹۰% از خریداران Apple Watch، ساعت های قدیمی تر و سری ۱ را به ورژن های نوین تر و سری۳ ترجیح می‌دهند (چه بسا توجه داشته باشید که سری۰ مدل اصلی و ابتدایی Apple Watch است و نه سری۱). در ظاهر آن‌ گروه از اشخاصی که احتیاجی به متصل شدن اینترنت از طریق داده همراه Apple Watch خود ندارند، Apple Watch سری۱ را به ۳ ترجیح می دهند.

فقط آن گروه از کاربرانی که به اتصال اینترنت از طریق Apple Watch خود احتیاج دارند، Apple Watch سری۳ را برمی گزینند که نخستین ورژنی است که اتصال اینترنت LTE را پوشش می‌دهد. معلوم نیست که چرا Apple Watchهای سری۱ محبوب تر هستند ولی احیانا بهای مناسب تر و ارزان تر آن ها یکی از علت های اصلی محبوبیت Apple Watchهای سری۱ باشد.

اپل واچ سری ۴

همانگونه که قبل تر گفته شد انتظار می رود که Apple از Apple Watchهای سری۴ خود به همراه آیفون های ۲۰۱۸ در هفته آینده معرفی کند. منبع های خبری گوناگونی اعلام کرده‌اند که Apple Watchهای سری۴ صفحه نمایش تقریبا بزرگ تری خواهند داشت. احیانا صفحه نمایش بزرگ تر بتواند علت قانع‌ کننده ای باشد که کاربران به Apple Watchهای سری۴ رغبت بیشتری پیدا کنند.

Apple Watch نخستین بار در تاریخ ۹ سپتامبر۲۰۱۴ و همراه با آیفون۶ و آیفون ۶پلاس معرفی شد. این دستاورد که یک گجت هوشمند با توانایی های گوناگون است، قادر است به شکل مستقل و یا همگام با گوشی آیفون، اغلب احتیاجات کاربران را برطرف کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *