Galaxy Z Flip سامسونگ راهی بازار شد

شرکت سامسونگ اخیرا در جریان رویداد ۱۱ فوریه خود از گوشی هوشمند تاشو Galaxy Z Flip رونمایی به عمل آورده است. اسمارتفونی که از طراحی جذاب و مشخصات پرچمدار سال ۲۰۱۹ برخوردار است. با بروزنیوز همراه باشید.

گوشی Galaxy Z Flip اگرچه جانشین گلکسی فولد نیست، اما طراحی جذاب و مشخصات قابل توجهی دارد که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. نخست آن که باید به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED با وضوح FHD+ و نسبت تصویر ۲۲:۹ اشاره کرد.

این نمایشگر تاشو از شیشه Ultra Thin Glass پوشانده شده که نه تنها دوام بالایی دارد، بلکه موجب کاهش ضخامت صفحه نمایش هم شده است. وضوح تصویر دستگاه ۲۶۳۶*۱۰۸۰ پیکسل است و نسبت به ریزر موتورولا از وضوح تصویر بیشتری بهره می‌برد.

نمایشگر ثانویه بسیار کوچک بوده و تنها ۱.۰۶ اینچ است و پنل Super AMOLED برای آن در نظر گرفته شد. پوشش بدنه گوریلاگلس ۶ دوام بالایی به محصول سامسونگ می‌بخشد تا علاوه بر ضربه، در برابر خط و خش مقاوم باشد.

Galaxy Z Flip زیبا و خوش رنگ

در بخش فنی باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.0، پشتیبانی شبکه ۴G و غیره پرداخت. دوربین آن در بخش عقب از نوع ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه بوده و دوربین سلفی نیز ۱۰ مگاپیکسلی می‌باشد.

به نوعی از دوربین گلکسی اس ۱۰ در این مدل بهره گرفته شد. Galaxy Z Flip قرار است با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری و فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی عرضه شود. سیستم عامل آن اندروید ۱۰ کیو و رابط کاربری One UI 2.0 است.

گلکسی زد فلیپ در حال حاضر راهی بازار شده و با قیمت ۱۳۸۰ دلار قابل تهیه است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *