دستگاه جدید HTC در وب سایت GeekBench رویت شد

به نظر می رسد گوشی جدیدی از گوشی های HTC در حال آزمایش است. گوشی هوشمند جدیدی در پایگاه داده GeekBench با شماره مدل ۲Q5W1 ظاهر شد. اگرچه با یک پرچمدار جدید از HTC رو به رو نیستیم. بر اساس اطلاعات این  گوشی مجهز به اندروید ۸.۰ اورو می باشد و دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ بوده که در کنار رم ۳ گیگابایتی خود نوید از یک میان رده با عمر کم باتری را می دهند. زیرا اسنپدراگون ۶۲۵ یک چیپست کم مصرف در میان محصولات این شرکت می باشد. این چیپست درون تعدادی از دستگاه ها با عمر باتری مناسب  شامل BlackBerry KEYone ، BlackBerry Motion و Moto Z Play موجود است . تمامی این دستگاه ها دارای عمر باتری بیشتر از متوسط هستند.

اسنپدراگون ۶۲۵ چیپست هشت هسته ای است که در کنار رم ۳ گیگابایتی خود در این دستگاه توانسته امتیاز ۷۷۰ را برای پردازش تک هسته ای و ۳۸۹۳ را برای پردازش چند هسته ای به دست آورد.دستگاه جدید HTC در وب سایت GeekBench رویت شد.

امسال HTC خانواده U11 را با محصولات HTC U11 + ، U11 Life  و U11 Eyes معرفی کرده است و بعید نیست این گوشی نیز نسخه ارزانی از این خانواده باشد.

از طرف دیگر احتمال داراد که با جانشین HTC A9 ملاقات کنیم. گوشی که از اسنپدراگون ۶۱۷ استفاده می کرد و با بدنه فلزی و خطوط آنتن خود شباهت ای زیادی را با آیفون ۶ داشت.طراحی سرسخت فلزی یکی از نماد های HTC بود، بعد از این که شرکت در طراحی های جدید خود از شیشه استفاده کرد انتقادات زیادی را از طرف طرفداران خود دریافت کرد. از این رو احتمال این که HTC با یک برگشت به عقب دوباره به سمت طراحی قبلی خود قدم بردارد نیز داده می شود.

ماه پیش شرکت تایوانی اعلام کرده بود که در کنفرانس بارسلون هیچ پرچمداری را معرفی نمی کند و ما نباید منتظر معرفی U12 باشیم، با این حال پس از این بنچمارک احتمال معرفی یک میان رده از خانواده HTC در این فستیوال داده می شود. باید دید که HTC در این مراسم چه برنامه ای برای رازی کردن مخاطبان خود دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *