ثبت نام راننده در خیابان های یزد ممنوع شد

حضور تابلو‌ به دست ها در خیابان های یزد ممنوع شد

به نقل از خبرگزاری مهر، مصطفی سالاری فرماندار یزد جذب راننده سرویس های ارائه دهنده خودرو در بستر آنلاین را خیابان و معابر یزد ممنون اعلام کرد.

وی با اعلام این موضوع که مجموز فعالیت سرویس های تاکسی آنلاین کشوری است و این شرکت ها می توانند در یزد نیز بنا بر مجوز خود فعالیت نمایند، افزود: ضوابط فعالیت تاکسی های اینترنتی در یزد تدوین شده است، لازم به ذکر است این سرویس های جزئی از شبکه تاکسی رانی می باشند که البته باید در قالب ضوابط قانونی فعالیت کنند و این مورد نیز باید به صورت رسمی و طبق اصول خود پیش برود.

سالاری با علام این که جذب و استخدام رانند توسط برخی از شرکت های تاکسی های هوشمند در معابر و خیابان انجام می شود گفت: ثبت نام رانندگان در معابر شهری و عمومی خلاف و غیر قانونی می باشد و همچنین در ادامه تصریح کرد، با هماهنگی های صورت گرفته با دادستان، نیروی انتظامی، راهور و سایر دستگاه های ذی ربط، با حضور عوامل منتسب به این شرکت در معابر عمومی شهر برخورد قانونی خواهد شد و آنها ملزم به رعایت این قانون در یزد می باشند.

لازم به ذکر است از زمان معرفی این سرویس ها شاهد موارد مثبتی در حمل و نقل شهری بوده ایم که در زیر به چند نکته اشاره می کنیم:

راحتی بیشتر: تنها با چند تپ بر روی گوشی هوشمندتان می‌توانید خودرو درخواست دهید، بدون آن که نیاز باشد تماس تلفنی بگیرید یا آدرسی اعلام کنید.

قیمت مناسب تر: هزینه‌ سفرتان به طرز چشم‌گیری کاهش می یابد. در ضمن، کرایه را قبل از سوار شدن به خودرو ملاحظه می کنید و نیازی به چانه‌زنی با راننده نیست.

کیفیت بیشتر: با وجود پیشرفته‌ترین اپلیکیشن درخواست خودرو و شایسته ترین سفیران شاهد خدماتی بهتر خواهید بود.

امنیت: مسیر سفرتان به صورت لحظه ای رصد می شود تا سفری امن داشته باشید. حتی عزیزان شما هم می‌توانند مسیر سفر شما را به صورت زنده دنبال کنند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *