گوشی ۵ اینچی اسرارآمیز سونی با تایید FCC

آیا باید منتظر Xperia XZ2 Compact باشیم ؟

در نمایشگاه Consumer Electronics Show (CES) 2018، سونی Xperia XA2، Xperia XA2 Ultra و Xperia L2 را معرفی کرد. غول تکنولوژی ژاپن تایید کرده است که این گوشی های هوشمند از ماه فوریه برای خرید در دسترس خواهند بود.شایعات اخیر نشان داده که این شرکت در اواخر سال ۲۰۱۸ کنگره جهانی موبایل (MWC) Xperia XZ Pro و Xperia XZ2 را معرفی خواهد کرد. اطلاعات تازه نشان می دهد که گوشی هوشمند ۵ اینچی دیگری نیز ممکن است در MWC 2018 معرفی شود. این احتمال وجود دارد که این تلفن هوشمند ورژن کاپکت Xperia XZ2 باشد.

آخرین اطلاعات نشان می دهد که گوشی سونی با اندازه ۱۳۵ × ۶۵ میلیمتر می باشد و دارای یک نمایشگر ۵ اینچی است، توسط کمیته ارتباطات فدرال (FCC) در ایالات متحده تأیید شده است. FCC ID دستگاه PY7-24118Q است.

سونی ایکس زد 2 کامپکت

ابعاد دستگاه شبیه گوشی قدیمی سونی Xperia UL است که در MWC 2013 عرضه شده است. اندازه آن ۱۳۵ × ۷۱ میلی متر است و صفحه نمایش ۵ اینچی دارد. بنابراین، تلفن اسرارآمیز سونی با PY7-24118Q میتواند یک گوشی کامپکت تمام صفحه باشد.

احتمال میرود گوشی از نسبت ۱۸:۹ و از یک صفحه ۵ اینچی پشتیبانی کند. سایر امکانات احتمالی این گوشی شامل ۴ گیگابایت رم، پردازنده Snapdragon 845، حافظه داخلی ۴۶ گیگابایتی، دوبرین پشتی ۱۹ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل و همه این امکانات با یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین نیرو می شوند.

با توجه به قیمت محصولات قبلی سونی اگر گوشی مورد نظر همان Xperia XZ2 Compact باشد باید احتمال قیمت بالای ۷۹۲ دلاری را برای این هوشمند کوچک مد نظر داشته باشیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *