ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ از مدت ها قبل تولید ساعت هوشمند را در برنامه خود قرار داد و طی سال های گذشته نیز تحولاتی هم ایجاد کرد. به صورتی که سال گذشته ساعت هوشمند نسل جدید این کمپانی به نام Galaxy Watch Active با طراحی کاملا متفاوت از سری Gear معرفی شد.

حال به تازگی نسل جدید همین ساعت به نام Galaxy Watch Active 2 معرفی شده که باید آن را در طراحی مدلی مشابه و در مشخصات متفاوت دانست. این ساعت در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلیمتری عرضه می شود که نسخه ۴۰ میلیمتری به نمایشگر ۱.۲ اینچی و مدل ۴۴ میلیمتری به نمایشگر ۱.۴ اینچی مجهز است.

هر دو دارای وضوح تصویر ۳۶۰*۳۶۰پیکسلی با پنل Super AMOLED دارند و در کنار آن حافظه رم ۷۶۸ مگابایتی یا ۱.۵ گیگابایتی، حافظه دیاخلی ۴ گیگابایتی و پردازنده دو هسته ای اگزینوس ۹۱۱۰ جای داده شد.

گذشته از آن حسگرهای مختلف سلامتی نظیر ECG، تشخیص سقوط و سنسور ضربان قلب با بسیاری موارد دیگر هم برای گلکسی واچ اکتیو ۲ در نظر گرفته شد. به گفته سامسونگ نسخه کوچکتر به باتری ۲۴۵ میلی آمپری و مدل بزرگتر به باتری ۳۴۵ میلی آمپری مجهز شده و اختلاف های بین آنها وجود دارد.

اشاره ای به قیمت نشد اما از هم اکنون برای پیش خرید دردسترس هستند و از ۲۳ آگوست عرضه می شوند. گذشته از آن بندهای چرمی و سیلیکونی در رنگ های متنوع برای آنها در نظر گرفته شده و بدنه فولاد ضدزنگ هم دارند.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *