هدست واقعیت مجازی HTC

کمپانی HTC

کمپانی HTC، کماکان در عرصه ی واقعیت مجازی دستاوردهای نوین جهت عرضه به بازار دارد. روز قبل اچ تی سی، از Adapter و واسط wireless هدست واقعیت مجازی HTC Vive مشهور به آداپتور بی‌سیم وایو به شکل رسمی معرفی کرد. پیش خرید این دستاورد نوین به وسیله ی وب سایت این کمپانی امکان پذیر است.

هدست

قیمت هدست واقعیت مجازی

کاربران هدست واقعیت مجازی HTC Vive و HTC Vive Pro قادر است به شکل Wireless، هدست را به pc خود وصل کنند و در عین حال توانایی شارژ کردن هدست نیز جهت کاربران با کمک این دستاورد نوین، مهیا شده است و دیگر احتیاجی به وصل شدن هدست با کابل به شارژر و کامپیوتر برطرف خواهد شد. همانگونه که توضیح داده شد، کاربران هدست وایو و وایو پرو هر دو قادر است از این شارژر بهره ببرند، اما کاربران هدست HTC Vive Pro بایستی جهت سازگاری شارژر با هدست، بهای ۶۰دلار افزون پرداخت کنند تا پکیج انطباق پذیری را هم تهیه کنند. این پکیج حاوی یک کابل اتصال ویژه ی Vive Pro، پد فوم و یک وسیله ی الحاقی است که با هدست Vive Pro عمل می کند. بهای آداپتور Wireless به شکل خرده فروشی ۲۹۹دلار مشخص شده است.

شیوه ی نصب این هدست

با درنظر گرفتن این پست انتشار داده شده در وبلاگ، شیوه ی نصب این آداپتور به این شکل است:

نصب و اجرای آداپتور Vive Wireless، چند دقیقه بیشتر زمان نمی برد. بعد از نصب کارتPCI-e و متصل کردن حسگر، رابط میان کامپیوتر و آداپتور نوین Wireless ایجاد می شود. آداپتور Wireless، قدرت فرستادن و دریافت امواج در فاصله ی ۶متری را دارد و حسگر آن، زاویه‌ی دید ۱۵۰درجه را پوشش می دهد و در پهنای باند عاری از تداخل ۶۰گیگاهرتز با خصوصیات WiGigاینتل و در تلفیق با کدک DisplayLink’s XR عمل می کند، لذا، تایم تاخیر کم و عملکرد بالایی خواهد داشت. به غیر از این با درنظر گرفتن عمر باتری طولانی که دارد، کاربران به آسانی قادرند از آن بهره ببرند.

این آداپتور Wireless از  QC ۳.۰Power Bank اچ تی سی استفاده شده و به عنوان شارژر قابل حمل جهت موبایل اچ تی سی هم قادر است استفاده شود. کاربران با ۱ دفعه خرج کردن، در واقع از ۲ دستاورد بهره می برند. چه بسا این دستاورد، فقط آداپتور Wireless شناخته شده جهت اچ تی سی وایو نیست. قبل تر در سال ۲۰۱۶ هم، TPCast پیش بینی کرده بود که آداپتوری با بهای ۲۲۰دلار به وسیله ی HTC  ارائه خواهد شد. همین طور در همان دوره‌ی زمانی گفته شده بود که ورژن enterprise دیگری از همان Adapter با توانایی منتقل کردن محتوای ۲k به تعدادی هدست HTC Vive با تاخیر زمانی اندک تر از ۲ میلی ثانیه معرفی خواهد شد.

پیش فروش آداپتور نوین HTC از راه سایت های خرده فروشی همانند amazon، بست‌بای، نیواگ و پیج رسمی Vive.com از تاریخ ۱۴شهریور ماه شروع خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *