ال جی و رونمایی از سه میان رده K61, K51S و K41S

شرکت ال جی به تازگی در سکوت خبری از سه گوشی هوشمند میان رده جدید خود به نام K61, K51S و K41S رونمایی کرد که دارای دوربین عقب چندگانه افقی و صفحه نمایش حفره‌ای هستند. با بروزنیوز همراه باشید.

نخستین مدل K61 بوده و نسبت به دو مدل دیگر قدرتمندتر است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۱۹.۵:۹ با رزولوشن FHD+ FullVision بوده و دوربین عقب سه گانه ۴۸/۸/۲/۵ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شد. این اسمارتفون دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و از پردازنده هشت هسته‌ای قدرت می‌گیرد. همچنین باید به حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا حافظه اشاره کرد.

K51S

دیگر مدل K51S نام گرفته و شامل صفحه نمایش ۲۰:۹ با کیفیت FullVision شده و وضوح HD+دارد. دوربین عقب سه گانه آن ترکیبی از حسگر ۳۲/۵/۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. حافظه رم آن ۳ گیگابایت است و حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت که قابلیت ارتقا هم وجود دارد.

K41S

آخرین مدل K41S نامیده شد و از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ FullVision با نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد. دوربین عقب چهارگانه ۱۳/۵/۲ مگاپیکسلی با حسگر سنجش عمق دارد. دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است.

ال جی K41S را با حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌کند.

تاریخ عرضه

سه گوشی هوشمند K61, K51S and K41S در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ با قیمت نامشخص راهی بازار اروپا و آسیا خواهد شد. گفتنیست تمامی این سه مدل دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، پردازنده هشت هسته‌ای، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی، پورت USB-C، سنسور اثرانگشت در عقب و استاندارد مقاومت نظامی MIL-STD 810G هستند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *