تریلری مرموز از Death Stranding با عنوان coming 2020 منتشر شد

بازی Death Stranding با نقدهای مثبت و منفی بسیاری که متناسب با نظرات و سلایق مختلف بود منتشر شد. بازیی که شخصا بسیار به آن علاقه‌مندم و از استاد هیدئو کوجیما بابت ساخت چنین عنوان درخشانی سپاس‌گزارم. عنوانی که تجربه‌های خاصی برای من به همراه داشت و فلسفه و روایت قدرتمندی که توسط ایشان در Death Stranding مطرح شده بود من را بسیار جذب خود کرد. به هرحال اگر شما هم مطالب استاد کوجیما را دنبال کرده باشید قطعا اطلاع دارید که وی امروز ویدئوی مرموزی از این بازی منتشر نمود. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

این تیزر در صفحه‌ی رسمی هیدئو کوجیما خالق این اثر به یادماندنی منتشر شد. تریلر یاد شده شباهت‌های بسیار زیادی به بخش‌هایی از فیلم ۱۹۱۷ دارد که برنده‌ی جایزه‌ی آکادمی شد. در این تیزر شخصیت اصلی بازی، سم بریج در حال فرار از جنگ بود و در ادامه‌ی ویدئو نوشته‌ی “coming 2020” نمایش داده شد. همانطور که می‌دانید از تیتر فوق همواره برای انتشار موارد مختلف استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد انتشار بسته‌ی الحاقی جدیدی برای این بازی هستیم. هنوز این مطلب تایید نشده و صرفا احتمالی برپایه‌ی تیتر منتشر شده است.

بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ منتشر و برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. براساس اخبار قبلی این عنوان در تابستان سال جاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌شود. شاید بتوان گفت تیتر “coming 2020” ارتباطی با نسخه‌ی رایانه‌های شخصی دارد. هیدئو کوجیما شخصیت بسیار مرموزی دارد و توانسته این مرموز بودن را به خوبی به آثار خود انتقال دهد. آثار و طرح‌های وی همواره ترکیبی زیبا از فلسفه و رمز و رازهای زیباست. به هرحال امیدواریم هرچه سریعتر مشخص شود که پدر سبک اکشن مخفی‌کاری چه برنامه‌ای برای ما آماده کرده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *