تلفن هوشمند P40 lite E هوآوی معرفی شد

شرکت هوآوی به تازگی از تلفن هوشمند اقتصادی جدید خود به نام P40 lite E رونمایی کرده که در واقع همان پی ۴۰ لایت است اما با طراحی و مشخصاتی نسبتا ضعیف‌تر. با بروزنیوز همراه باشید.

تلفن هوشمند P40 lite E مدلی اقتصادی بوده که برای بازار اروپا معرفی شد. گوشی هوشمندی که از دوربین عقب سه گانه عمودی و سنسور اثرانگشتی در بخش عقب بهره می‌برد. همچنین باید به دوربین سلفی حفره‌ای در گوشه سمت چپ نمایشگر دستگاه اشاره کرد.

از مشخصات کلیدی P40 lite E باید به صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی HD+ با رزولوشن ۱۵۶۰*۷۲۰ پیکسل، پردازنده کایرین ۷۱۰F، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت، دوربین عقب سه گانه ۴۸/۸/۲ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر اشاره کرد.

P40 lite E با طراحی شبیه به Y7p

گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید ۹ پای با رابط کاربری سفارشی EMUI 9.1، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای در کنار ابعادی ۱۵۹*۷۶*۸.۱ میلیمتری و وزن ۱۷۶ گرمی اشاره کرد. تلفن هوشمند P40 lite E با قیمت ۱۸۰ دلار در لهستان راهی بازار شد و بزودی راهی دیگر بازارهای اروپا می‌شود.

پیشتر نیز هوآوی پی ۴۰ لایت را با مشخصاتی به مراتب بهتر معرفی کرد که با قیمت ۲۵۸ دلار در اروپا عرضه خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت هوآوی مراجعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *