فروش گوشی هوشمند هوآوی در سال ۲۰۲۰ کاهش ۲۰ درصدی خواهد داشت

از سال ۲۰۱۸ دولت ایالات متحده سخت با هوآوی مقابله می‌کند زیرا این شرکت را جاسوس چین در کشور خود دانسته و از این رو مانع فروش محصولات این برند چینی در کشور خود شده است. با بروزنیوز همراه باشید.

هوآوی در چند سال گذشته رشد چشمگیری در صنعت گوشی هوشمند داشته و این امر دولت مردان ایالات متحده را سخت نگران کرده است. این شرکت مطرح که به عنوان برند چینی شناخته می‌شود، در حال تبدیل شدن به رقیب سرسخت برای برندهای امریکایی و برخی دیگر است.

سال گذشته واشنگتن محدودیت‌های بزرگی برای هوآوی به وجود آورد و این امر موجب دوری این شرکت از استفاده سرویس گوگل شد. به تازگی The Information در مطلبی گزارش داده که هوآوی پیش بینی کرده در سال ۲۰۲۰ با کاهش فروش ۲۰ درصدی مواجه خواهد شد.

هوآوی در سال ۲۰۲۰ فروش چندان مناسبی نخواهد داشت

هوآوی

این کاهش فروش در نتیجه ممنوعیت گوشی‌های هوشمند هوآوی از استفاده سرویس‌های گوگل به وجود آمد. در کشورهای غربی برندهایی چون سامسونگ و اپل حکم‌فرایی می‌کنند و راه را برای این شرکت بسیار دشوار ساختند.

همچنین کاهش مورد بحث می‌تواند با شیوع ویروس کرونا هم ارتباط داشته باشد. ویروسی که اقتصاد چین را با مسئله بزرگ مواجه کرده و هوآوی نیز در پی این ویروس به کاهش تولید نیز روی آورده است. به هر حال مسئولان هوآوی سخت در تلاش هستند تا این مسئله را به سرعت برطرف سازند، زیرا اگر بزودی چاره اندیشده نشود، Huawei در صنعت با مشکلات بسیار بزرگ‌تر رو به رو خواهد شد و آن را نسبت به رقبا بسیار عقب خواهد راند.

سامسونگ و اپل در حال حاضر فروش فوق العاده‌ای در بحث گوشی هوشمند داشته و به نوعی رهبری بازار را برعهده دارند. سامسونگ در سال گذشته رشد فروشی داشته و سال جاری ممکن است ویروس کرونا روی فروش این شرکت نیز تاثیر بگذارد.

به هر حال جهت کسب اطلاعات دقیق باید منتظر ماند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *