تاریخ انتشار بازی جذاب The Last of Us 2

بازی جذاب The Last of Us 2

بر اساس اطلاعات نشر داده شده در یوتیوب، بازی جداب و مورد انتظار The Last of Us 2 قرار است سال آتی میلادی جهت کنسول پلی‌ استیشن ۴ ارائه شود. از هنگامی که بازی The Last of Us Part II به شکل رسمی ارائه شد، اغلب دوست داران منتظر اعلام خبر تایم منتشر شدن بازی هستند. چنانچه اطلاعات به دست‌ آمده در ارتباط با بازی The Last of Us Part II به واقعیت بپیوندد، می توان گفت که این game خیلی سریع تر از آن چه که فکر می کنید به دست شما عزیزان خواهد رسید.

بازی

تاریخ منتشر شدن این بازی جذاب

جدیدا پستی به وسیله ی کاربری ناشناس در وب سایت Reddit منتشر شده است که اذعان می دارد، پارت دوم بازی The Last of Us در سال۲۰۱۹ منتشر خواهد شد اما چیزی که این میان جالب به نظر می آید این است که اطلاعات این کاربر گم نام از کانال یوتیوب PlayStation Music به دست آمده است. در کانال یوتیوب PlayStation Music آهنگی آپلود شده که در توضیحات آن چنین آمده است:

این آهنگ بازی The Last of Us Part II 2019 به وسیله ی شرکت سونی منتشر شده است.

پس از انتشار این اعلامیه، اغلب علاقه مندان پنداشتن که مقصود از عدد ۲۰۱۹، تایم انتشار این بازی خواهد بود. هر چند که این خبر همچنان به‌ شکل رسمی به وسیله ی سازندگان تصدیق نشده است.

Outbreak Day

در دنیای بازی «آخرین ما»، روز شروع شیوع ویروس را Outbreak Day نام گذاری کرده اند و به همین مناسبت هر سال با رسیدن به مورخ ۲۶سپتامبر (۴ مهرماه)، Sony Interactive Entertainment با همراهی استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog)، آیتم های نوین و غافلگیر کننده ای را جهت علاقه مندان به این سری تدارک می‌بیند.

به نظر شما، آیا پارت دوم بازی آخرین ما در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد؟

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *