کیفیت پایین کیبورد مک بوک و مک بوک پرو!

شکایت کاربران از اپل: کاربران به دلیل کیفیت پایین کیبورد مک بوک و مک بوک پرو از اپل شکایت کردند

گزارشات دریافتی نشان می دهد مدت زمان زیادی است که کاربران از کیفیت کیبورد های مک بوک و مک بوک پرو رضایت ندارند و در مواقع گوناگون و به شیوه های مختلف از جمله گذاشتن پست در شبکه های اجتماعی اعتراض خودشان را به این مسئله نشان داده اند.

همچنین خبرها نشان میدهد به تازگی کاربران اعتراض خود را به صورت گروهی نشان داده اند اما باز هم به نتیجه مورد نظرشان دست پیدا نکردند و به همین علت مجبور شدند به دادگاه شکایت کنند.

طبق شکایتی که در دادگاه کالیفرنیا به ثبت رسیده است نشان میدهد کاربران مک بوک و مک بوک پرو مدل ۲۰۱۵ و مدل های بعد از آن با که دارای کیبورد butterfly هستند با مشکلاتی از جمله خرابی کیبوردها رو به رو شده اند که برای حل این مشکل شرکت اپل راهکاری را نشان نداده است.

همچنین کاربران اعلام کرده اند لپ تاپ های سری جدید شرکت اپل نسبت به مدل های قبلی مقاومت و کارایی کمتری دارند و اگر نیاز به تعمیر پیدا کنند، به راحتی قابلیت تعمیر ندارند و یا اگر هم بتوان آنها را تعمیر کرد زمان نسبتا زیادی طول میکشد و هزینه ای تقریبا بالایی را در پی دارد.

در این شکایت عنوان شده شرکت اپل بایستی کاربران را از ساختار معیوب مک بوک ها آگاه کند و هزینه تعمیر و یا تعویض را به کاربران بازگرداند.

 در انتها باید گفت شرکت اپل هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *