نسخه‌ی جدیدی از سری Call of Duty در سال جاری منتشر خواهد شد

بازی Call of Duty: Modern Warfare سال گذشته منتشر شد و توانست تحسین منتقدین و بازی‌بازان را برانگیزد. توسعه‌ی این بازی اندکی بیشتر از نسخه‌های گذشته‌ی این سری به طول انجامید و توسعه‌دهندگان این عنوان با وسواس بیشتری آن را خلق کردند. اکنون به نظر می‌رسد که در سال جاری مجددا شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه خواهیم بود. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

شرکت اکتیویژن (Activision) به تازگی بیانیه‌ای را منتشر و تایید کرده است که نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی محبوب Call of Duty، در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی قرار است در پاییز سال جاری منتشر شود و هنوز استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این نسخه مشخص نشده است.

بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده نیز استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را برعهده دارد ولی به نظر می‌رسد که این موضوع حقیقت نداشته و بایستی برای مشخص شدن این موضوع تا انتشار بیانیه‌ی رسمی از سوی شرکت اکتیویژن صبر کنیم.

اما در کنار این موضوعات، شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که ما احساس خوبی را نسبت به محتوای این نسخه داریم و این عنوان از جذابیت بالایی میان تیم توسعه‌دهنده برخوردار است.

معمولا نسخه‌های مختلف سری Call of Duty در ماه می معرفی می‌شود و هنوز تا این ماه زمان زیادی باقی مانده است. اما به هرحال تایید شدن انتشار نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه، خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران آن محسوب می‌شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

6 دیدگاه در “نسخه‌ی جدیدی از سری Call of Duty در سال جاری منتشر خواهد شد

همه ی کالاف ها به جز وiwوmw2019رو بازی کردم و به نظرم بهترینشون mw2هست بعدشمbo1. امیدوارم نسخه جدیدش برای pc انلاین نباشه و بشه کرکش کرد.

۲

چقدر خوب…هر موقع اسم کالاف میاد یاد صحنه های غم انگیزش میفتم…مرگ گوست و روچ،مرگ مکتاویش،پال جکسون و…واقعا سه گانه مدرن وارفیر حرف نداره. (:yes:)

چرا بلک اپس ۱ و ۲ رو نمیگی مخصوصا نسخه ۲ که هرکی تم خودشو داشت و رائول منندز که کرکتر طوفانی شد و بازی رو گذاشتن تو تالار مشاهیر امریکا
حتی لست هم هرگز به رفتن در تالار مشاهیر امریکا نزدیک نشد اما بلک اپس ۲ ترکوند

۲

آره بلک اپس ۱و۲و۳ رو هم تمام کردم‌پشت سرهم و فوق العاده بودن…بهترینشون به نظرم بلک اپس۱ بود. 🙂

حاجی ما که خسته شدیم
یکم فرست بدن یه داستان درست حسابی بنویسن بسازنش
یه تفنگ تو دستشه فقط در مکان های مختلف و زمان های مختلف
خیلی بیخود و بی معنی هست این کار اکتیورژن
(:dash:) (:dash:) (:dash:) (:dash:) (:dash:)

تکرار مکررات در ماهی تکراری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *