جستجو و به اشتراک گذاری در گوگل بدون نیاز به خروج از iMessage

امکانات جدید گوگل برای پیام رسان اختصاصی سیستم عامل iOS

شرکت گوگل با رونمایی از نسخه جدید اپلکیشن Google حالا به کاربران شرکت اپل در پیام رسان این شرکت امکان جستجوی مستقیم و به اشتراک گذاری آن را می دهد.

در این نسخه گوگل خدمات جستجویی را مسنجر شرکت اپل که آی مسیج نام دارد سازگار کرده است تا به کاربران این قابلیت را بدهد که به طور مستقیم و بدون نیاز به خارج شدن از محیط این اپلیکیشن به جستجوی مورد خود بپردازند.

با توجه نسخه جدید اپلکیشن گوگل که رسما توسط این شرکت تایید شده است شما می توانید آن را از فروشگاه اپل (App Store) براحتی دانلود نمایید.

Google جدید برای کاربران iOS عرضه شده و از افزونه iMessage پشتیبانی میکند و با آن سازگار است و قابلیت هایی نظیر جستجوی برای یافتن موارد مورد نیاز کاربر و به اشتراک گذاری آن، به اشتراک گذاری ویدئو، اطلاعات کسب و کار و… از درون برنامه امکان پذیر کرده است که سهلوت استفاده و اطلاع رسانی را دو چندان نموده است.

به عنوان مثال در تصویر زیر آیکون غذا و مکان های نزدیک به امکانات محیط اطراف به پیام رسانه اضافه می شود که شناسایی رستوران های اطراف شما را بسیار ساده و امکان به اشتراک گذاشتن آن هار ا نیز از داخل اپلکیشن iMessage فراهم می کند. همچنین کاربران با انتخاب فایل های با پسوند Gif موجود در پیام رسان اپل به دنبال اقلام مورد نظر خود بگردد و آن ها را به اشتراک بگذارند.

نمایی از iMessage به همراه جستجوی گوگل
نمایی از iMessage به همراه جستجوی گوگل

جستجوی اطلاعات موقعیت مکانی که از نقشه گوگل انتخاب می شوند قابل نمایش به طور مستقیم در iMessage می باشند.

البته لازم به ذکر است این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران آمریکایی قابل دریافت و استفاده می باشد.

قابلیت جدید دیگر اپلکیشن گوگل استفاده از جستجو های مشابه در تمامی مرورگرهای سیستم عامل iOS است که در سال گذشته فقط در اپلیکیشن گوگل قابل رویت بود ولی حالا در مرورگر پیش فرض شرکت اپل یعنی سافاری () نیز با این قابلیت مواجه هستیم.

در آخرین ویژگی که به اپلیکیشن اضافه شد است، اگر کاربر ایپد با سیستم عامل iOS 11 می باشید. می توانید با کشیدن () تصویر یا متن مورد نظرتان از اپلیکیشن گوگل به دیگر اپ ها انتقال دهید. به طور مثال متن، لینک و یا تصویر خود را به راحتی با نگه داشتن انگشت و انتخاب شدن آن به اپلیکیشن Note و iMessage انتقال دهید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *