بازی Doom Eternal دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود

بازی Doom Eternal در نمایش‌ها زیبا به نظر رسیده و با توجه به اطلاعاتی که از آن منتشر شده است، عنوانی شگفت‌انگیز و دیوانه‌وار خواهد بود. اکنون خالق این بازی یعنی استودیوی اید سافتور (id Software) اظهار داشته است که هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای در این عنوان وجود نخواهد داشت که موجب خرسندی بسیاری از بازی‌بازان شده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

هوگو مارتین (Hugo Martin)، کارگردان این بازی، به تازگی در حساب شخصی خود اظهار داشته است که هیچ‌گونه فروشگاهی در این بازی وجود نخواهد داشت و هر آیتمی را که به وسیله‌ی امتیاز تجربه به دست می‌آورید، تنها تزئینی بوده و بر گیم‌پلی تاثیری نخواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت که این بازی عنوانی با قیمت ۶۰ دلار بوده و مانند بازی‌های رایگان نیست. در نتیجه آن‌ها یک تجربه‌ی کامل را به شما ارائه خواهند کرد. با این تفاسیر، تمام آیتم‌های بازی را با امتیاز تجربه می‌توانید به دست آورید و هیچ‌گونه از آن‌ها بر گیم‌پلی شما تاثیری نخواهد گذاشت.

بازی Doom Eternal در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی در تاریخی نامشخص برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

8 دیدگاه در “بازی Doom Eternal دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود

چقدر‌من با نسخه اولش خاطره دارم….پدرشوتر اول شخص

۱

آقای آهازmgsv رو برای بارپنجم تمام کردم،دیگه حالم ازش بهم خورد…میخوام برم توکارmgs2 و ماجراهای رایدن.البته اگه دوم۴ بزاره 😀

۱

سیستمت اجرا کرد Doom 2016 رو؟ O.O

۱

آره اجرا کرد…گرافیکوآپدیت کردم،مشکل حل شد.

۱

Nice ?

۱

سیستمی کهdeus ex2016 رو اجرا کنه دیگه لایک داره…ولیpc چه بدبختیایی داره…همین یک سال پیش بود که هاردیک ترابایتم سوخت…الان یک هارد۲۰۰گیگی دارم که۷۳گیگش کهnioh هست.ولی بازم راضیم.

۱

هنوز روزی کهdoom1 رو گرفتم یادمه…باشور و شوق رفتم خونه و وقتی گرافیکشو دیدم میخکوب شدم…ولی حالا کارمون به جایی رسیده که نسخه۴ رو با هزار بدبختی اجرا میکنم…کسیc12 رو روی پلی یک یادشه؟عجب گرافیکی داشت…. 🙂

بچه های تهرون فداشونن با این کارشون (:cool:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *