بازی Horizon Zero Dawn برای رایانه شخصی تایید شد

 بازی Horizon Zero Dawn، انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴، برای رایانه شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با بروز نیوز همراه باشید.

سونی (Sony) سرانجام تایید کرد که بازی Horizon Zero Dawn برای رایانه شخصی در تابستان سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. این خبر طی پرسش و پاسخ هرمن هالست (Herman Hulst)، رئیس استودیو‌های جهانی پلی‌استیشن، به میان آمد.

شایعاتی پیش از این مبتنی بر عرضه ساخته جهان-باز و اکشن استودیوی Gueilla Games برای رایانه شخصی به گوش می‌رسید. شایعه‌ای که حال هالست مهر تاییدی روی آن زد. او در بخشی از مصاحبه‌اش درباره عرضه این بازی روی رایانه شخصی گفت:

«بله؛ من می‌توانم تایید بازی Horizon Zero Dawn روی رایانه شخصی در تابستان را تایید کنم. اطلاعات بیشتر را به زودی استودیوی Guerrilla خواهند داد.»

هالست از وضعیت عرضه این بازی روی رایانه شخصی احساس خوشنودی کرد؛ اما توضیح داد که نباید تمام محتویات انحصاری سونی (Sony) روی این نسخه منتشر شود. همچنین وی این حرکت را ایده‌ای مهم برای جذب و آشنایی بیشتر افراد با محصولات پلی‌استیشن دانست. البته در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد:

« این بدان معنا نیست که هر بازی AAA روی ریانه شخصی عرضه خواهد شد. از نظر من بازی Horizon Zero Dawn نمونه‌ای خاص برای این موضوع بود.»

وی درباره تاریخ عرضه این بازی گفت:

« ما برنامه‌ای برای روز و یا تاریخ خاص (برای عرضه بازی روی رایانه شخصی) نداریم.»

نسخه Complete Edition بازی را همین حالا می‌توانید از طریق استیم پیش خرید کنید. این نسخه شامل محتویات ویژه‌ای نیز خواهد بود با مراجعه به لینک استیم می‌توانید به بررسی آن‌ها بپردازید.

بازی Horizon Zero Dawn به صورت انحصاری در سال ۲۰۱۷ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و از آن می‌توان به عنوان یکی از بهترین انحصاری‌های این کنسول یاد کرد. بازی توانست از دید بسیاری از رسانه‌ها لقب بهترین بازی سال را دریافت کند و نوآوری به کار گرفته شده در آن ستایش همگان را همراه داشت.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *