ویژگی اندروید خودکار در گوشی پیکسل ۳

ویژگی اندروید خودکار

پیکسل ۳ (Pixel 3) و پیکسل ۳ ایکس ال (Pixel 3 XL) به صورت اتوماتیک در هنگام رانندگی کاربر، ویژگی اندروید خودکار را فعال می‌کنند. این ویژگی به تازگی برای پرچمداران گوگل ارائه شده است. گوگل ویژگی‌های منحصربفردی را برای گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال ارائه کرده است. این ویژگی‌ها شامل پلی موجی (Playmoji)، ترفندهای مختلف عکاسی و قابلیت‌های جدید گوگل لنز می‌شود. امروز نیز یک ویژگی دیگر به لیست بالا اضافه می‌شود و آن هم دسترسی آسان به ویژگی اندروید خودکار (Android Auto) است.

کاربران گوگل پیکسل ۲ در هنگام رانندگی می‌بایست خودشان حالت  Do Not Disturb را فعال کنند. اما در پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال این امکان فراهم شده است که گوشی به صورت اتوماتیک و بدون دخالت کاربر، حالت اندروید خودکار را فعال کند.

گوشی هوشمند

از این پس کاربر می‌تواند انتخاب کند در حالتی که گوشی پیکسل ۳ به بلوتوث ماشین متصل است و یا هنگامی که گوشی حرکت کاربر را در یک وسیله نقلیه شناسایی کند ویژگی اندروید خودکار فعال شود. بدیهی است گزینه اول بهتر است و از درگیر شدن گوشی به صورت ناخواسته با ویژگی اندروید خودکار جلوگیری می‌کند چراکه ممکن است کاربر در یک اتوبوس و یا تاکسی باشد و درواقع سوار ماشین شخصی خود نباشد.

خارج شدن گوشی از حالت اندروید خودکار

این گوشی هوشمند تحت شرایط زیر به صورت اتوماتیک گوشی را از حالت اندروید خودکار خارج می‌کند:

  • اتصال بلوتوث گوشی با بلوتوث ماشین کاربر قطع شود.
  • برای مدت زمان بیشتر از ۳۰ ثانیه، کاربر با گوشی خود راه برود.
  • گوشی بیش از ۱۰ دقیقه اصلا حرکت نکرده و جابه‌جا نشود.

تنظیمات

برای آنکه بدانید ویژگی اندروید خودکار در هنگام رانندگی چگونه عمل می‌کند، کافی است در تنظیمات این گوشی هوشمند به مسیر Settings > Connected Devices > Connection Preferences > Driving Mode بروید. در قسمت Driving Mode می‌توانید تعیین کنید که گوشی چگونه تشخیص دهد که در حال رانندگی هستید و آنگاه چه‌ کارهایی را برای شما انجام دهد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *