هوآوی و انتشار اندروید ۹.۰ پای برای بیش از ۱۰ مدل اسمارتفون

شرکت هوآوی سه ماه قبل فهرست ۴۹ مدل گوشی هوشمندی که به اندروید ۹.۰ پای مجهز می شوند را منتشر کرد. البته این دیوایس ها در کنار اندروید ۹.۰ پای به رابط کاربری EMUI 9.1 هم بروزرسانی می شوند و یک بروزرسان کامل دریافت می کنند.

از جمله آنها باید به Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20 X و Mate 20 RS Porsche Design اشاره کرد. حال امروز هوآوی تصمیم گرفت اسامی ۱۰ مدل تلفن هوشمند دیگر که به تازگی اندروید ۹.۰ پای را در کنار رابط کاربری EMUI 9.1 دریافت کردند، منتشر نمود.

اندروید ۹.۰ پای برای بیش از ۱۰ مدل اسمارتفون هوآوی

در فهرست اسمارتفون هایی نظیر Mate 10, Mate 10 Pro, Mate 10 Porsche Design, Mate RS Porsche Design, P20, P20 Pro, nova 3, Honor 10, Honor V10 و Honor Play به چشم می خورند. در واقع این اسامی به مدل هایی مربوط می شوند که تا سال ۲۰۱۷ راهی بازار شدند.

به گزارش وب سایت Playfuldroid، اطلاعات بیشتری از انتشار بروزرسان دردسترس نیست و باید منتظر ماند برند چینی اطلاعات تکمیلی را منتشر کند. آپدیت در مناطق گسترده ای منتشر نشده و باید منتظر ماند تا مناطق بیشتری را دربرگیرد.

هوآوی یکی از جمله شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند است که همیشه سعی داشته بهترین ها را به مخاطب خود ارائه دهد و در انتشار بروزرسانی نیز سریع است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *