نوکیا از اولین تلویزیون هوشمند خود برای بازار هند رونمایی کرد

در دهه قبل نوکیا را می توانستیم بزرگترین تولید کننده تلفن همراه بدانیم اما در دهه جاری این شرکت با حضور موفق کمپانی هایی چون سامسونگ، اپل، هوآوی و برخی دیگر به کنار رفت و دیگر در اوج قرار نگرفت.

اما این امر موجب نشد تا شرکت بزرگ مخابراتی فنلاندی از این عرصه کاملا کناره گیری کرده و به فراموشی سپرده شود. از سال ۲۰۱۷ نوکیا با همکاری HMD تولید گوشی هوشمند اندرویدی را آغاز کرد و در طول دو سال شاهد عرضه اسمارتفون های مختلفی توسط HMD با همکاری نوکیا و برند آن بودیم.

در تابستان ۲۰۱۹ بود که شرکت های مطرح چینی چون هوآوی، آنر، موتورولا و وان پلاس برای بازار بزرگ هند تلویزیون های هوشمند خود را معرفی کردند. البته هوآوی و آنر برای بازار چین نیز محصولات خود را در نظر گرفتند. از این رو نوکیا هم به عنوان یک شرکت مطرح تصمیم گرفت با داغ شدن بازار تلویزیون های هوشمند برای بازار هند مدلی تعریف کند.

همین امر موجب شد تا با همکاری بزرگترین خرده فروش هند یعنی فلیپ کارت تولید تلویزیون هوشمند را آغاز کرد و به تازگی اولین مدل آن معرفی شد. تلویزیون نوکیا یک پنل ۵۵ اینچی ۴K HDR LED دارد و از جدیدترین فناوری های پردازش تصویر برای نمایش بهتر محتوا ویدئویی برخوردار است.

اگرچه نمی توان ورود برندهایی چون هوآوی، آنر، موتورولا، وان پلاس و چندی دیگر را برای ال جی یا سامسونگ خطرناک دانست، اما تمامی این برندها درصدد هستند تا محصولی باکیفیت را به مخاطب خود ارائه دهند. تلویزیون هوشمند جدید نوکیا از صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۶:۹ برخوردار است و نرخ تجدیدنظر پنل نیز ۶۰ هرتزی می باشد. البته به عنوان یک نمایشگر تماشا محتوا ویدئویی، چنین نرخ تجدید عجیب نیست و قابل قبول محسوب می شود.

تلویزیون هوشمند نوکیا قیمتی ۵۹۰ دلاری دارد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • نوکیا از اولین تلویزیون هوشمند خود برای بازار هند رونمایی کرد