افشا اطلاعات کامل سخت افزاری گلکسی M40 سامسونگ

شرکت سامسونگ از دیرباز یک برند بزرگ در صنعت تلفن هوشمند شناخته می شد. در طول سال های گذشته تحول بزرگی در بخش تلفن هوشمند خود به وجود آورده که اوج آن در سال ۲۰۱۹ انجام گرفت.

برای مثال در سال جاری سری گلکسی M و A طراحی بروزرسانی شده داشته و جایگزین باقی مدل های نسل قبلی میان رده شدند. همچنین سری گلکسی اس ۱۰ تحولی پیدا کرده و به چندین مدل تبدیل شدند.

همچنین باید به گوشی هوشمند منعطف گلکسی فولد نیز اشاره کرد. حال گزارش ها خبر از معرفی یک مدل میان رده موسوم به گلکسی M40 دادند. این دیوایس ۱۱ ژوئن طی رویدادی در هند معرفی می شود.

از مشخصات کلیدی گلکسی M40 باید به قیمت ۲۷۸ دلاری، صفحه نمایش ۶.۳ اینچی FHD+ با طراحی اینفینیتی O، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۷۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد.

گذشته از آن می توان به دوربین اصلی سه گانه ۳۲/۸/۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای با رابط کاربری One UI و برخی دیگر اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره ای چه برنامه ای در سر دارد و با چگونه مدلی رو به رو هستیم.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *