گوگل اشتباها طراحی پیکسل ۴ را لو داد

شرکت گوگل از برندهای برجسته تولید تلفن هوشمند به حساب می آید که در چند سال گذشته نام برند خود را از نکسوس به پیکسل تغییر داد. تا به حال سه سری از پیکسل معرفی و عرضه شده و در این بین انتظار داریم سال ۲۰۱۹ نسل چهارم خانواده پیکسل معرفی شود.

هر سال دو مدل پیکسل رونمایی شده که نسخه ای استاندارد است و دیگری به عنوان مدل ایکس ال شناخته می شود. همیشه نسخه ایکس ال در برخی ویژگی ها بالاتر است و از جمله می توان به صفحه نمایش اشاره کرد.

در این بین به تازگی گوگل در حرکتی تصویر پیکسل ۴ و طراحی آن را لو داده است. براساس تصویر که تنها بخش عقب گوشی هوشمند پیداست، به نظر می رسد این برند مستقر در سیلیکون ولی می خواهد الگوی آرایش دوربین آیفون های ۲۰۱۹ را به کار گیرد.

زیرا در عقب دوربین سه گانه مربعی با ساختاری نسبتا متفاوت از آیفون های ۲۰۱۹ پیداست. همچنین لوگو گوگل نیز در قسمت پایین پنل عقب حک شده است. متاسفانه تصویری از جلو نمایشگر مشخص نشده و تنها باید به همین تصویر رسمی بسنده کرد.

یکی از نکته های جالب توجه سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و کلید مستقل بیکسبی در این دیوایس است. انتظار می رود پیکسل ۴ با حافظه رم ۶ گیگابایتی و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ راهی بازار شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *