گلکسی فولد ماه جولای عرضه می شود

شرکت سامسونگ گوشی هوشمند منعطف گلکسی فولد را همزمان با رونمایی خانواده گلکسی اس ۱۰ در ماه فوریه رونمایی کرد. اسمارتفونی که نمایشگر انعطاف پذیر برای آن در نظر گرفته شد و باید آن را نمونه برجسته ای دانست.

متاسفانه در هنگام عرضه صفحه نمایش گلکسی فولد از مشکلی رنج می برد و همین امر سامسونگ را مجاب کرد تا عرضه گلکسی فولد را با تاخیر همراه سازد. از این رو تاکنون این گوشی هوشمند انعطاف پذیر به بازار عرضه نشد.

حال گزارشی منتشر شده که نشان می دهد گلکسی فولد در جولای راهی بازار می شود و مشخص نیست آیا این گزارش صحت دارد یا خیر. از مشخصات کلیدی گلکسی فولد باید به صفحه نمایش ۷ اینچی یا ۴ اینچی دوگانه، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی، دوربین اصلی سه گانه و سلفی دوگانه، باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای با رابط کاربری One UI و برخی دیگر اشاره کرد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها چه برنامه ای در سر دارند. آیا گلکسی فولد در جولای امسال یعنی ماه پایانی بهار به بازار عرضه می شود یا سرنوشت گلکسی نوت ۷ را پیدا خواهد کرد.

منبع: gsmarena

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *