پاناسونیک و رونمایی از دوربین حرفه ای S1H

شرکت پاناسونیک یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم دیجیتال از جمله دوربین است که به تازگی از محصول جدید خود تحت عنوان دوربین لومیکس S1H رونمایی کرد. ۲۰۱۸، سالی بود که شرکت های مطرح نیکون و کنون دوربین های فول فریم بدون آینه خود را در معرض نمایش گذاشتند و اکنون پس از گذشت تقریبا یک سال، پاناسونیک نیز به منظور عقب نماندن از رقابت با این شرکت ها دوربین های سری S خود را معرفی کرد که اولین مدل آن به S1H در این سال تعلق گرفت. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به شدت علاقه مند فیلمبرداری با دوربین DSLR هستند، این دوربین بسیار مناسب شما بوده و به شما این امکان را می دهد که ویدیوهایی با کیفیت ۶K را ضبط کنید.

ویدیوهای ضبط شده در حالت ۶K با استفاده این دوربین در نسبت ۳:۲ بوده است، ولی پاناسونیک این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که با کمی کاهش رزولوشون، ویدیوهایی با کیفیت ۵.۹K، ولی با نسبت تصویر ۱۶:۹ به ثبت برسانند. البته این موضوع درباره این دوربین مطرح می شود که در حال حاظر تعداد کمی از نمایشگرهای مختلف توانایی پشتیبانی کردن از این میزان از کیفیت را دارند، به این ترتیب تنها صاحبان این دوربین می توانند به تماشای فیلم های گرفته شده توسط آن بنشینند.

علاوه بر این لازم به ذکر است که لومیکس S1H توانایی پشتیبانی کردن از V-Log و V-Gamut را نیز دارد. همچنین این دوربین جزو دوربین های سری S از شرکت پاناسونیک بوده و شما بدون هیچگونه نگرانی می توانید از تمامی لنزهای سری S بر روی آن استفاده کنید. اگرچه دوربین های تولید شده از سری G این شرکت از نظر کیفیت عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان می دهند، اما پیش بینی می شود که این دستگاه جدید، به یک استاندارد در میان محصولات این برند ژاپنی تبدیل شود. گفتنی است که بنابر اعلام رسمی این شرکت، علاقه مندان به خریداری کردن این دوربین جدید، چیزی در حدود ۴۰۰۰ دلار را باید پرداخت کنند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *