نسل بعدی آیفون دارای نسخه پرو خواهد بود

براساس گزارش های به بیرون درز کرده به نظر می‌رسد که اپل در راستای عرضه‌ی مدل‌های جدید آیفون و تغییرات بازار تجاری خود، ممکن است یکی از آن‌ها را با پسوند پرو منتشر کند‌‌. این شایعات توسط اکانت توئیتری با نام ناشناس CoinX در فضای مجازی پخش شده‌اند.  در حالی که کاملا واضح است که این‌گونه شایعات که توسط افراد ناشناس منتشر می‌شوند آنقدر هم قابل اعتماد نیستند، اما با توجه به تاریخچه‌ی این اکانت توئیتری که طرح نامگذاری آیفون‌های سال ۲۰۱۸ و جزئیاتی در‌مورد آیپد پروی سال گذشته را پیش بینی کرده بود، می توانیم مقداری بر روی صحت داشتن آن تکیه کنیم.

حتی اگر این شایعه حقیت داشته باشد، باید منتظر مانده تا ببینیم که شرکت اپل چگونه مارکت نام پرو را در ترکیب خود قرار خواهد داد. شاید تصمیماتی برای وجود حرف R در مارکت خود، گرفته و تغییری در ال سی دی‌های آیفون ۱۱ دهد، در حالی که مدل‌های OLED، آیفون پرو و آیفون پرو پلاس باشند.

از طرف دیگر می‌تواند ارزان ترین مدل را آیفون ۱۱R نامیده در حالی که دیگر مدل‌ها که از صفحه نمایش OLED استفاده می‌کنند بسته به اندازه و ترتیبی که دارند آیفون ۱۱Pro و آیفون ۱۱ نامگذاری شوند. اگرچه جزئیات طرح نامگذاری مدل‌ها به کلی مشخص نیست اما اشاره‌هایی به سخت افزارهای آن‌ها خواهیم کرد.

دو سری بالاتر که از صفحات OLED برخوردار می‌باشند حاوی دوربین‌های سه گانه هستند و مدلی که از صفحه نمایش LCD برخوردار است فقط حاوی دو دوربین عقب خواهد بود وهر‌کدام از این مدل ها به قطع از چیپست‌های سری A شرکت اپل استفاده می‌کنند.

پیدا نیست آای این اطلاعات صحت دارند یا خیر.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *