مک بوک پرو ۱۶ اینچی جانشین نسخه ۱۵ اینچی

اپل را می توان یکی از شرکت های بزرگ تولیدکننده دستگاه های دیجیتال به حساب آورد که همیشه درصدد ارائه محصولات بزرگی است. این کمپانی کوپرتینویی برای سال ۲۰۱۹ محصولات قابلی را معرفی می کند که یکی از آنها مک بوک پرو ۱۶ اینچی با مشخصات خیره کننده و طراحی بهبود یافته است.

گفته می شود در رویداد سپتامبر رونمایی آیفون این لپ تاپ هم رونمایی خواهد شد. آخرین بار در سال ۲۰۱۶ مک بوک پرو بازطراحی شد و شاهد افزوده شدن نوار ابزار لمسی به صفحه کلید آن بودیم. انتظار داریم در نسخه ۱۶ اینچی جدید نمایشگر حاشیه کمتری نسبت به قبل پیدا کند. گفته شده این نسخه با قیمتی بیش از ۳۰۰۰ دلار عرضه می شود.

به تازگی Jeff Lin یکی از تحلیلگران صنعت بیان داشت که اپل می خواهد با معرفی مک بوک پرو ۱۶ اینچی، نسخه ۱۵ اینچی را از دور خارج کند تا مدل ۱۶ اینچی به عنوان جانشین عرضه شود. مدل ۱۶ اینچی در مقایسه با مدل ۱۵ اینچی با سایز صفحه نمایش ۱۵.۴ اینچ، نمایشگر بزرگتری دارد. نسخه ۱۵ اینچی مک بوک پرو یکی از قدرتمندترین مدل ها محسوب شده که با گرافیک مستقل و پردازنده قوی عرضه می شود. اما نسخه ۱۳ اینچی از مشخصات نسبتا پایین تری بهره برده و همیشه با پردازنده قابل توجه اینتل و گرافیک Iris Plus اینتل به فروش می رسد.

به هر حال باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند و نباید به شایعات اکتفا کرد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *