ممکن است آمازون از روبات ها برای بسته بندی سفارشات خود استفاده کند

با اینکه آمازون مدعی است که از یک دهه قبل، انبارهایش را تماما خودکار نموده است، این شرکت تا رسیدن فناوری­های دیگر دست روی دست نمیگذارد. آنها تکنولوژ­های جدید را به منظور کاهش نیروی کار و افزایش سود، به واسطه خودکارسازی بعضی از رایج­ترین وظایف در مراکز تحققشان امتحان کرده­اند. طبق گزارش جدید، آمازون به دنبال استفاده از روبات­ها برای بسته­بندی سفارشات خود است. عمدتا این شغل توسط انسانها در انبارها انجام می­شود.

رویترز گزارش می دهد آمازون ماشین هایی را به برخی از انبارهای خود اضافه کرده است که اسکن مواردی را که کمربند نقاله را پایین می ­آورند و سپس آنها را در جعبه ­های سفارشی قرار می دهند را بر عهده دارند. شرکت آمازون گزارش داده است، نصب دو دستگاه در ده­ ها انبار دیگر که حداقل ۲۴ کارمند انسانی را در هر یک از آنها حذف خواهد کرد، در نظر گرفته شده است. اگر شرکت این ماشین­ ها را در سراسر مراکز تحقق­ پذیری ایالات متحده مستقر کند، باعث کاهش بیش از ۱۳۰۰ شغل خواهد شد.

دو نفر از افرادی که در پروژه مشغول به کار بودند، به خبرنگار گفتند که این شرکت انتظار دارد هزینه­ های بکارگیری هر دستگاه با ۱ میلیون دلار به اضافه هزینه­ های عملیاتی که دارد، کمتر از دو سال به شرکت برگردد. این ماشین­ ها سریعتر از انسان کار می­کنند و هر روز ۷۰۰ صندوق را می­سازند که تقریبا پنج برابر سریع­تر از یک انسان است.

یک سخنگوی آمازون در بیانیه­ ای گفت “ما این فناوری جدید را با هدف افزایش ایمنی، سرعت بخشیدن به زمان تحویل کالاها و افزایش بهره­وری در شبکه خود بکار گرفتیم”، وی افزود: “ما انتظار داریم که صرفه­جویی ناشی از این بهره­وری دوباره در خدمات جدید برای مشتریان سرمایه­گذاری شود، جایی که مشاغل جدید همچنان ایجاد می­شوند..”

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • ممکن است آمازون از روبات ها برای بسته بندی سفارشات خود استفاده کند