لپ تاپ فوق العاده باریک Galaxy Book S معرفی شد

شرکت سامسونگ در نهایت شب گذشته رویداد ۷ آگوست خود را در شهر نیویورک برگزار کرد و طی این رویداد از محصولات متنوعی نظیر سری گوشی های هوشمند گلکسی نوت ۱۰، ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ و از جمله لپ تاپ Galaxy Book S رونمای کرد.

Galaxy Book S به عنوان لپ تاپ فوق العاده باریک و کم وزن گلکسی بوک اس به عنوان بخشی از خانواده دستگاه های گلکسی خود رونمایی کرد. لپ تاپی که رقیب جدی برای مک بوک ایر و برخی اولترابوک های برجسته است. برخلاف لپ تاپ های رایج که از پردازنده اینتل یا AMD استفاده می کنند، سامسونگ برای اینکه یک لپ تاپ موبایلی عرضه دارد، پردازنده مبتنی بر ARM یعنی اسنپدراگون ۷ نانومتری هشت هسته ای ۸۵۵ را در نظر گرفته و قدرت عملکرد بالایی به لپ تاپ جدید بخشید.

این نوت بوک به صفحه نمایش ۱۳ اینچی FHD لمسی کم حاشیه مجهز است و در سایر مشخصه ها شامل حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4X، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۱ ترابایت از طریق اسلات میکرو اس دی اشاره کرد. به گفته سامسونگ این لپ تاپ با باتری ۴۲ وات ساعتی می تواند عمر باتری ۲۳ ساعته ارائه دهد که به لطف پردازنده جدید اسنپدراگون محقق شد. در بخش قابلیت های شارژ از Quick Charge 2.0 و Power Delivery 2.0 به صورت استاندارد پشتیبانی می کند. این نوت بوک با شبکه LTE و وای فای هم همراه است و در مجموع مدلی کامل به شمار می رود.  گلکسی بوک اس سامسونگ تنها از یک پورت USB-C بهره می برد و از سنسور اثرانگشتی هم برخوردار است. با ضخامت ۱۱ میلیمتری و وزن کمتر از یک کیلوگرم به عنوان باریک تری لپ تاپ شناخته می شود.

سامسونگ Galaxy Book S را سپتامبر سال جاری با قیمت پایه ۹۹۹ دلار در رنگ رزطلایی و خاکستری عرضه می کند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *