فراری از سوپراسپرت الکتریکی خود رونمایی کرد

فراری S90  استرادله یک ماشین هیبریدی است نسل جدیدی از ماشین هاست که طی سال های آتی عرضه خواهد شد. موتور ۹۴۹ اسب بخار نشانگر قدرت نمایی منحصر به فرد کارخانه فراری در عرضه ماشین های نسل جدید است که کارخانه ها تصمیم تولید آن ها گرفته اند.

کارخانه فراری ماشین فراری S90  استرادله  یک ماشین هیبریدی است که عزم کارخانه فراری را در طراحی و تولید ماشین های نسل جدید نشان می دهد. سیستم پلاگین هیبریدی و موتور بنزینی کوچکتر از مهم ترین مشخصات فنی این اتوموبیل به شمار می رود. موتور ۸ سیلندر بنزینی توربو شارژ به اندازه ۴ لیتر می تواند با قدرتی معادل ۷۶۹ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر ، قدرت افسانه ای ماشین هیبریدی را به رخ می کشد. فراری برای اولین بار یک موتور ۸ سیلندر بسیار قدرتمندی طراحی و تولید کرده که در خود بی نظیر است و قدرت مهندسین کارخانه فراری را به جهانیان نشان می دهد.

سه موتور برقی در ماشن فراری S90  استرادله کار گذاشته شده است. دو موتور برای به حرکت درآوردن محور چرخ های جلو و یک موتور برای محور چرخ های عقب مدنظر گرفته شده است. ۲۱۷ اسب بخار نتیجه قدرت نمایی هر سه موتور است که در نهایت این ماشین زیبا و قدرتمند را به حرکت وا می دارد. ۹۸۶ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر قدت فراری مارانلو را نشان می دهد که همیشه پیشتاز بوده است.

گیربکس ۸ دنده خودکار چرخ های این زیبای قدرتمند را به حرکت وا می دارد. ماشین فراری S90  استرادله در مدت ۵/۲ ثانیه از حالت سکون به ۹۶ کیلومتر بر ساعت سرعت خواهد داشت و این زیبای ایتالیایی با ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت می تواند چشمان همگان را مبهوت کند.

ماشین فراری S90 استرادله با موتور برقی در نهایت تا ۲۵ کیلومتر می تواند طی مسیر کند و نهایت سرعت آن با ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. کاملا آیرودینامیک است. جلو و مرکز خودرو به لحاظ ارتفاع متفاوت هستند و جلو خودرو با ۱۵ میلی متر باعث شده تا این ماشین ایتالیایی زیباتر به نظر می رسد و به حرکت نرم تر ماشین کمک خواهد کرد. سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت با ۳۹۰ کیلوگرم وزن ماشین با نیروی رو به پایین ایجاد خواهد شد. اندازه صفحه نمایش ۱۶ اینچ با کیفیت اچ دی سرعت ماشین را نمایش می دهد. هدآپ دیسپلی با کیفیت بالا از مشخصه های این ماشین زیبای ایتالیایی است. وزن ماشین فراری S90  استرادله  ۱۵۷۰ کیلوگرم برآورد شده است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *